C.. Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Hei, når man har lastet ned å prøvd en demo i Orgin er det egentlig mulig å få fjernet spillet fra biblioteket etterpå? Har avistallet det men demoen ligger fortsatt i biblioteket noe jeg helst vil fjerne.. Endret 17. oktober 2011 av ChristofferRudi
MrAvionics Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Tror ikke det er mulig å gjøre selv, men tar du kontakt med dem på live chat så fikser de det
C.. Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Skrevet 17. oktober 2011 Jeg skjønner, takk! Prøver å komme meg inn på live chat her men når jeg logger inn får jeg bare feil passord, men kommer inn når jeg logger inn på selve Orgin programmet. Bare jeg som har problemer med dette, eller det feil link jeg er på?
MrAvionics Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Prøv via denne linken support.ea.com/chat
Civilix Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Når du avinstallerer, har du gjort det fra hovedbildet i orgin? (via høyreklikkmeny)
MrAvionics Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Når du avinstallerer, har du gjort det fra hovedbildet i orgin? (via høyreklikkmeny) Når jeg avinstallerte gjorde jeg det sånn. Så tror nok ikke det går nei...
C.. Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Skrevet 17. oktober 2011 Prøv via denne linken support.ea.com/chat Har vært i kontakt med live chat nå og de fjernet det. Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå