mirene Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Jeg har begynt å få blå skjerm,med denne meldingen i windows,noen ganger... "Kernel_Data_impage_Error" Hva betyr dette ?? og hvor ligger eventuelt problemet ????
Stig-Arne Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Hehe.. blåskjerm i WinXP er ingen problem, det er bare å slå av automatisk restart når det er feil. Er bare en lur måte MS har lagt til for å få oss til å tro at det ikke kan oppstå blåskjerm i XP Tok å googla litt, fannt en tysk side, visst du kan tysk da: http://www.nickles.de/c/a/forum2-537378638.htm Fannt en annen side også, men den fungerte ikke. Du burde i såfall sjekke rammen din. Tror det er det feilmeldingen sier.
wil Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 har faktisk ikke fått blåskjerm i XP på lenge jeg, men har sett det en gan i sommer på broren min sin pc blåskjerm i xp er vel ytterst skjelden faktisk har jeg unngått det på hovedpc`en min, merkelig hei mirene: er ikke helt sikker på hva det kan være men du bør nok kanskje formatere disken din snart. mulig det hjelper. tror det kanskje kan mangle en fil eller noe maskinvare konflikt eller noe i den duren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå