Gå til innhold

Anmeldelse: F1 2011 (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Nå håper jeg bare at den britiske racingspesialisten velger å gi deres neste rallyspill den samme seriøse behandlingen som de har gitt Formel 1."

+1. Kunne ikke vært mer enig!

Skrevet

"Det er for eksempel veldig glad i å automatisk gi deg skylden for ulykker og andre situasjoner på banen, og bare det å ha en litt dårlig start resulterer ofte i advarsel for ulovlig blokkering av andre biler."

akkurat som forza gjorde i både forza 2 og 3. er det bedret i 4?

Skrevet

Fortjent karakter. Det mangler liksom den siste finpussen for å bli helt topp.

Men racingen er jo meget bra når alt flyter skikkelig, kommer til å bruke mange timer på dette spillet. Er et spar skrivefeil der. Nederst i artikkelen står det "F1 2012 i salg". Skal være F1 2011. I tillegg skal stå lenge, ikke "legge" i den siste setningen i det andre avnsittet om regnvær.

@shirmah; Spiller ikke på konsoll, så det vet jeg ikke.

Alt jeg kan si er at på pc så flyter det i alle fall bedre enn i fjor. På min medium bra pc, ligger jeg fra 35-50 fps.

Skrevet

Daggy: Takk, har fikset.

Zantafio: Jeg har ikke fått prøvd Forza 4, sorry.

Shirmah: Jeg opplevde ikke noe problematisk med frameraten. Men det kanskje litt subjektivt.

Skrevet

"Det er for eksempel veldig glad i å automatisk gi deg skylden for ulykker og andre situasjoner på banen, og bare det å ha en litt dårlig start resulterer ofte i advarsel for ulovlig blokkering av andre biler."

akkurat som forza gjorde i både forza 2 og 3. er det bedret i 4?

Jeg har spilt mye Forza (alle utgaver), men forstår ikke hva du sikter til her i det hele tatt. Du har da aldri fått straff for å blokkere noe i Forza. Med mindre du sikter til at rundetiden ikke blir regnet som "ren" eller at bilen din kan ta skade ved sammenstøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...