Daggy Skrevet 12. oktober 2011 Skrevet 12. oktober 2011 Siden det ikke har dukket opp en eneste tråd om denne tittelen her, ei heller noen anmeldelse på gamer, lager jeg en tråd nå. 23.september slapp codemasters oppfølgeren til fjorårets spill, og forventningene har vært store for oss som spilte dette mye. Det skulle bli bedre fysikk, bedre grafikk, bedre lyd, impleteringen av KERS og DRS, forbedret værmotor og bedre AI. Her er to trailere til spillet; http://www.youtube.com/watch?v=JoCRRdKWH1c http://www.youtube.com/watch?v=Lq-SNB1Hwls&feature=related Etter å ha spilt i noen uker nå, må man vel bare konstatere at spillet er stor forbedring fra i fjor. Racingen er meget bra! Er det noen andre der ute som spiller dette? Jeg spiller sammen med et par andre på torsdager online (pc), og vi har noen virkelig morsomme løp. Hadde vært artig om flere hadde blitt med på dette
TMB Skrevet 12. oktober 2011 Skrevet 12. oktober 2011 Nå fikk jeg et litt sånt "WTF"-moment, for jeg er 100% sikker på at jeg spilte dette spillet på pc for 4-5 måneder siden :S
Vertical^ Skrevet 12. oktober 2011 Skrevet 12. oktober 2011 Kan/må ha vært F1 2010, TMB. Fantastisk spill. Spiller det en del selv på 360
Vidkun Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Synes Dirt 3 var kjedelig. Så heretter kjøper jeg ingen Codemasters-spill uten å ha prøvd en demo først.
Daggy Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Skrevet 17. oktober 2011 Jeg lover deg at dette spillet ikke er kjedelig. Racingen er spillets største styrke. Hvilken plattform er du på? Det kommer sikkert salg på steam om ikke så lenge.
Th3BTK Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Er ikke du i pc ligaen på ARL Daggy? Jeg er selv i "GP2" på xbox
Daggy Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Skrevet 20. oktober 2011 Er ikke du i pc ligaen på ARL Daggy? Jeg er selv i "GP2" på xbox Jo, det stemmer det. Var med i sim ligaen. Var morro i begynnelsen, men vi ble færre og færre, så interessen dabbet av. Håpet på å starte en norsk liga, men ser ut som det blir vanskelig. Hvor lenge har du vært med?
Th3BTK Skrevet 20. oktober 2011 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg var med litt over halve sesong 2 og vant til slutt og kjører nå sesong 3. Jeg så på videoene til HerMcDerp og du lagga jo overalt på han sin skjerm.
Daggy Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Skrevet 21. oktober 2011 Jeg var med litt over halve sesong 2 og vant til slutt og kjører nå sesong 3. Jeg så på videoene til HerMcDerp og du lagga jo overalt på han sin skjerm. Stemmer, det slet med det online. Etter formateringen av disken, løste deg seg. Ikke værst med seier da! Du er kun på konsoll? Kjørte inn til en sterk 6.plass på karrieren min i går. 1.sesong med Williams på ekspert, 50% løpsdistanse. Morro!
Th3BTK Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg var med litt over halve sesong 2 og vant til slutt og kjører nå sesong 3. Jeg så på videoene til HerMcDerp og du lagga jo overalt på han sin skjerm. Stemmer, det slet med det online. Etter formateringen av disken, løste deg seg. Ikke værst med seier da! Du er kun på konsoll? Kjørte inn til en sterk 6.plass på karrieren min i går. 1.sesong med Williams på ekspert, 50% løpsdistanse. Morro! Ja, bare konsoll. Kom på 2. plass i første sesongen min på expert, men jeg gidder ikke mer fordi det er så sykt mye bugs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå