Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til julegave til foreldre


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har ett ønske om å gi mine fantastiske foreldre noen helt utrolige julegaver!

Min mor har en meget utvasket badekåpe som er det kjæreste hun eier, bortsett fra pappa..

Det er en hvit Details badekåpe, det er ikke sikkert den produseres lenger, den er ganske

gammel, men alle tilbakemeldinger er hjertlig mottat. Så, over til min kjære far! Han er

en sånn man som alle liker, men han er også en sånn man som sier han ønsker jeg "Fred på

jord og snille barn" hver gang du spørr hva han ønsker seg. Derfor; Hva skal jeg gi til

en sånn man?? Er helt lost.. Selvsagt er det jo begrenset budskjett, men det kan strekkes

langt også :!:

 

 

(Ikke gidd å rett på skrivefeilene mine engang! Jeg er håpløs.. :) )

 

På forhånd; TUSEN TAKK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit å bli ferdig med julehandelen før alt i butikken er dekket i julenisser og annet julemønster.

 

Har faren din noen særlige interesser? Programmer han liker, fritidsaktiviteter, hobbyer, bøker, serier, filmer, teknologifreak? Lettere å hjelpe om vi får flere detaljer enn at han ikke vil si hva han ønsker seg. :p

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har ett ønske om å gi mine fantastiske foreldre noen helt utrolige julegaver!

Min mor har en meget utvasket badekåpe som er det kjæreste hun eier, bortsett fra pappa..

Det er en hvit Details badekåpe, det er ikke sikkert den produseres lenger, den er ganske

gammel, men alle tilbakemeldinger er hjertlig mottat. Så, over til min kjære far! Han er

en sånn man som alle liker, men han er også en sånn man som sier han ønsker jeg "Fred på

jord og snille barn" hver gang du spørr hva han ønsker seg. Derfor; Hva skal jeg gi til

en sånn man?? Er helt lost.. Selvsagt er det jo begrenset budskjett, men det kan strekkes

langt også :!:

 

 

(Ikke gidd å rett på skrivefeilene mine engang! Jeg er håpløs.. :) )

 

På forhånd; TUSEN TAKK!

 

Hva med en tur, er det noe de kunne ha likt?

Lenke til kommentar

Faren min er typisk sjømann. Han elsker å lese, spesielt Clive Cussler! Han har

også 50 årslag på julaften, derfor begynner jeg å tenke på det nå; ) Hehe. Jeg

har vurdert en weekend til dem, men med 5 barn og 2 jobber som krever mye tid kan

det bli litt avansert..

Lenke til kommentar

Fotogaver blir som oftest satt pris på. Dette er også ofte noe kan kreve endel jobb og innsats fra deg, uten at selv resultatet trenger å bli så dyrt.

 

Fotobøker feks. Dersom dere har gamle bilder liggende som ikke er i album, få dem scannet og lag en fotobok. Dersom dere har tatt en del bilder i løpet av året sammen, samle dem og lag en bok for året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei! Jeg har ett ønske om å gi mine fantastiske foreldre noen helt utrolige julegaver!

Min mor har en meget utvasket badekåpe som er det kjæreste hun eier, bortsett fra pappa..

Det er en hvit Details badekåpe, det er ikke sikkert den produseres lenger, den er ganske

gammel, men alle tilbakemeldinger er hjertlig mottat. Så, over til min kjære far! Han er

en sånn man som alle liker, men han er også en sånn man som sier han ønsker jeg "Fred på

jord og snille barn" hver gang du spørr hva han ønsker seg. Derfor; Hva skal jeg gi til

en sånn man?? Er helt lost.. Selvsagt er det jo begrenset budskjett, men det kan strekkes

langt også :!:

 

 

(Ikke gidd å rett på skrivefeilene mine engang! Jeg er håpløs.. :) )

 

På forhånd; TUSEN TAKK!

 

Har gjort det ved ett tilfelle på julaften får noen år siden da en i familien ikke ville ha noe som helst. da fant jeg en tom boks og pakka den inn med en lapp inni der det stod God Jul, det var du som ønsket deg ingenting :love:

Lenke til kommentar

Da er julegave til far fikset! Har bestilt en signert 1. edition Clive Cussler bok,

The adventure of Vin Fiz.. Håper han blir glad! Da mangler det bare morgenkåpen

til mor, desverre måtte hun kaste den igår, etter 13 lange år, fordi den revnet :(

Hvis noen vet hvor jeg kan få bestilt en Details badekåpe, bomull og silke, si ifra!

 

Tusen takk for alle innleggene folkens, setter stor pris på det!;-)

Endret av moiiji
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...