Gå til innhold

Bachelor of Shipping Management - Kan dette være noe for meg?


Akselev

Anbefalte innlegg

Bachelor of Shipping Management - Kan dette være noe for meg?

 

Hei.

 

Kort sammendrag av meg

 

Jeg går studiespesialisering, ikke noe spesielt god i matte, veldig interessert i forretninger (Lurer veldig på hvor det kommer fra), lysten på eventyr, vill jobbe internasjonalt og er sosial.

 

Jeg har lenge lett etter et studie som faller innen min interesse "boks". jeg går første året på videregående skole (Studiespesialisering) og alle mine medelever har klare planer om hva de skal videre etter videregående. Jeg, for min del, har ikke peil. Jeg har gått fra Ingeniør til Siviløkonom, også videre. Har til og med vært innom politi. Jeg fant for noen uker siden dette studiet på BI sin nettside, og jeg syntes det virket veldig interessant for meg. Virker som om det gir et grunnlag for internasjonalt arbeid. Jeg syntes også hele "greiene" virker veldig interessant.

 

Kan noen gi meg noen ideer om dette er en god idé eller ikke? Eventuelt, hva kan jeg forvente etter dette studiet? Hvilke stillinger kan jeg forvente?

 

Håper på svar.

 

Aksel.

Endret av Akselev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vi kan ikke fortelle deg om en linje er rett for deg eller ikke. du må bare vente å se hva du velger. jeg har heller ingen peiling på hva jeg vil bli, så derfor bestemte jeg meg for å dra på utveksling til USA, det er drit kult og jeg lærer mye :) det gir meg masse tid til å tenke også.

 

jeg er interesert i forretning og salg og alt det der, vil også ha en internasjonal jobb :p

 

lykke til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...