Gå til innhold

[Løst] Annbefal meg et tastatur til spilling!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan kanskje kapre tråden litt.

 

Ser etter et tastatur med blått bakgrunnslys (fjerne med dimmefunksjon) da det ofte hender at det blir mørkt i rommet og jeg ikke gidder å stå opp fra srolen for å skru på noen lamper.

 

Helst med mekaniske taster og gjerne en ekstra usb utgang på siden samt en STOR enter tast.

Bor i utlandet for tiden og her finnes ikke slikt, men dama er i moderlandet nå og kan handle med derifra.

 

Pris har ikke SÅ mye å si, men gidder ikke betale overpris p.g.a. at det har uendelig mange makro knapper, lcd skjerm, fancy navn osv. da ingen av disse betyr noe for meg.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Kan kanskje kapre tråden litt.

 

Ser etter et tastatur med blått bakgrunnslys (fjerne med dimmefunksjon) da det ofte hender at det blir mørkt i rommet og jeg ikke gidder å stå opp fra srolen for å skru på noen lamper.

 

Helst med mekaniske taster og gjerne en ekstra usb utgang på siden samt en STOR enter tast.

Bor i utlandet for tiden og her finnes ikke slikt, men dama er i moderlandet nå og kan handle med derifra.

 

Pris har ikke SÅ mye å si, men gidder ikke betale overpris p.g.a. at det har uendelig mange makro knapper, lcd skjerm, fancy navn osv. da ingen av disse betyr noe for meg.

 

På forhånd takk.

THIS

Lenke til kommentar

Kan kanskje kapre tråden litt.

 

Ser etter et tastatur med blått bakgrunnslys (fjerne med dimmefunksjon) da det ofte hender at det blir mørkt i rommet og jeg ikke gidder å stå opp fra srolen for å skru på noen lamper.

 

Helst med mekaniske taster og gjerne en ekstra usb utgang på siden samt en STOR enter tast.

Bor i utlandet for tiden og her finnes ikke slikt, men dama er i moderlandet nå og kan handle med derifra.

 

Pris har ikke SÅ mye å si, men gidder ikke betale overpris p.g.a. at det har uendelig mange makro knapper, lcd skjerm, fancy navn osv. da ingen av disse betyr noe for meg.

 

På forhånd takk.

 

Q-pad MK80 eller Razer Black Widow Ultimate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...