Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Finner ikke driver til nettverkskort


Anbefalte innlegg

Hei, har nettop innstalert windows 7 på den nye byggepcen, og skal bare koble meg på nettet, men det går ikke, har feilsøkt og da får jeg melding om at windows ikke finner drivere til nettverkskortet.. Hvordan kan jeg få tak i driverne? har ganske liten peil på sånt :) Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er WiFi kort? Er ikke det når det er trådløst? jeg bruker kabel nå

Noen personer skriver innlegg bare for å ha noe å skrive virker det som. Du har jo ikke nevnt noe om trådløst :blush:

 

Når det kommer til Win7 så hender det at de ikke har nettverkskort driveren du skal ha.

 

1.Sammen med hovedkortet så følger det med en CD. Installer denne. Da skal driveren til ditt nettverkskort installeres.

2.Kjøpte du et eget nettverkskort, så skal det følge med CD.

3.Trykk Windows tasten+pause, velg deretter enhetsbehandling for å få opp hardware installert etc. Da kommer det opp et gult spm tegn! Der finner du navnet på nettverkskortet ditt.

4.Deretter skriv ned navnet på det. Deretter stikker du til en kamerat å laster ned driver.

5.Det beste for deg er hvis du tar med deg hovedkort manualen din. Der står det også hvilket nettverkskort du har. Gå inn på ASUS.com (etc etter hvilket hovedkort du har) og last ned driveren. Når du har bygd din egen pc, så burde dette gå rimelig greit. Grattis med ny pc. Ha en god helg!

Lenke til kommentar

Okei, har bare 3 cder her, og det er Windows 7, VGA driver and manual(er for å innstalere skjermkortet) og Motherboard p8p67series, som er til å innstalere norton security.. Hva mener du med "pause"?

 

Men hvis jeg laster ned driver fra den siden hvordan får jeg det over på den byggepcen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...