Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Hei Jeg lurte på om man får kviser av å drikke alkohol? Daniel
Quote Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 http://www.ung.no/oss/alkohol/46610.html Egentlig bare å google "kviser + alkohol" så får du flere svar.
KattaErDau Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 Tviler jeg på. Dersom det var tilfelle burde jeg ha sett ut som ei vandrende kvise...
Quote Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 Tviler jeg på. Dersom det var tilfelle burde jeg ha sett ut som ei vandrende kvise... Heh, samme her. Hvor stor grad det er realistisk at man får kviser av øl, spørs nok. Men at det KAN hjelpe LITT til, burde man ikke se bort i fra. Men nei, man blir nok ikke et stort kviseberg.
S0L Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Som linket ^ Men husk også at alkohol ofte spille inn på søvnmønsteret ditt. Det kan bli en "trigger".
TanglewoodD Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Nope, tviler sterkt. Om du er mye på ett sted med mye eksos/industri så blir det mye ihvertfall..
Zodihax Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Er endel karbohydrater i øl da, og du får vel kviser av for mye karbohydrater men..
Bosch Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Jo. Kan bekrefte at man får mye kviser etter inntak av alkohol. Det kan undertegnede skrive under på. Har som regel ikke kviser, men når jeg drikker på en fin lørdagskveld, og våkner dagen derpå og går til speilet, ser ansiktet skikkelig skittent ut pga. mye kviser. Men disse går bort etter 3-4 dager. Heldigvis.
Swafty Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Får kviser av Tuborg. Så drikker Heineken, CB eller noe annet Sprit tørker ut kvisene ganske bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå