Gå til innhold

iPhone 4 restore - mistet kontakter, SMS og bilder..


Anbefalte innlegg

Hei. Måtte restore min iPhone 4 idag, og hadde koblet den til iTunes først, slik at den tok en sikkerhetskopi av innholdet på iPhonen. Etter å ha restora den, skulle jeg legge inn den gamle sikkerhetskopien, slik at iPhonen jo så og si ble slik den var før jeg restora den.

 

Etter å ha ventet en stund, er iPhonen på igjen. Alle applikasjonene er der, men jeg har mistet alt som var personlig utover det da for å si det sånn. Altså har jeg mistet alle bildene, alle SMSene, alle notatene, all fremgangen i forskjellige spill, alle kontaktene osv.

 

Jeg trodde at når man restora telefonen til et tidligere utgangspunkt, at alt skulle bli likt?!

 

Har jeg gjort noe feil? Eller er det noe jeg kan gjøre for å få de tilbake? Hadde vært til UTROLIG stor hjelp..!!!

 

Tusen takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synkroniserte du før du gjennopprettet telefonen?

Fikk du spørsmål om sikkerhetskopi?

 

Hvis du tok en sikkerhetskopi skal vel denne ligge på PCen. Hvis du gjennopprettet fra en annen PC enn den du synkroniserer med så mister du vel det meste av innhold da den synkroniserer på nytt etter gjennoppretting, når den ikke finner filene blir det ikke lagt inn noe.

 

Du kan jo også ringe apple support for å få hjelp her. Nummer dit er (47) 815 00 158.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...