Gå til innhold

BK: Høst i fjellet 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høst i fjellet 3

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

No er det fint i fjella,det er høst

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

Link til bildesiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et flott høstmotiv, men jeg opplever også at treet tar for mye plass i dette tilfelle.

Tror dette ville blitt bedre om du hadde hatt med bare halve treet ute i venstre kant av bildet

Skrevet

Dramatisk flott.Hadde det ikke vært for den Einerbusken i forgrunnen kunne en godt sammenlignet dette med ett motiv du ser fra Japan..og de trærne de har der;)

Hei

Takker-prøver meg på noko"nytt"--ein blir så lei av "same"kompen på bilder---ein må prøve å skape nyttkonservativ_woot.gifRom blei ikkje bygd på ein dag ,men det blei noko til slutt-----der ogwink.gif

Skrevet

Et flott høstmotiv, men jeg opplever også at treet tar for mye plass i dette tilfelle.

Tror dette ville blitt bedre om du hadde hatt med bare halve treet ute i venstre kant av bildet

Hei

Takker--har eit slikt bilde som du ønsker--men for meg vart det "tamt"dette var mer spennende --men takker for dine tipsrolleyes.gif

Skrevet

Greit høstlig motiv, men likte nok dine to foregående herfra bedre! Synes vel det treet ble for dominant! 3'er! :)

Hei

Takker så mykje---synest foresten at kvart bilde skal tale for seg og ikkje samanlignes med andre bildekonservativ_woot.gif

Skrevet

Greit høstlig motiv, men likte nok dine to foregående herfra bedre! Synes vel det treet ble for dominant! 3'er! :)

Hei

Takker så mykje---synest foresten at kvart bilde skal tale for seg og ikkje samanlignes med andre bildekonservativ_woot.gif

Greit det vettu, skal prøve å huske det til senere anledninger...., men det ligger nå en gang i evalueringsnivå Kritikk at slike sammenligninger er helt naturlig da... :whistle:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...