Gå til innhold

[HTC Desire] Hvordan gw fra CM7 til MUIU ROM?


Anbefalte innlegg

Jeg har en HTC Desire som jeg har rootet og lagt inn CM7 versjon 7.0.3.

 

Nå lurer jeg på å forsøke MUIU.

 

Jeg lurer i den forbindelse på om noen av dere har en oppskrift på hvordan jeg går frem.

Antar at jeg må gjøre mye av det samme som jeg gjorde da jeg gikk fra Sense til CM7.

 

Det jeg lurer mest på er om MUIU også har mulighet for å benytte partisjon på minnekort som intern minne. Vil ikke komme i den situasjon at jeg har for lite internminne igjen. Da holder jeg heller på CM7.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du brukt "ROM Manager"? Du kan laste ned MIUI derfra - gratis. Jeg har vekslet litt frem og tilbake mellom CyanogenMOD og MIUI med ROM Manager, men har slått meg til ro med CyanogenMOD nå (MIUI var litt FOR Apple-ish for min del).

 

Det jeg lærte av å bytte frem og tilbake mellom MIUI og CM et par ganger var at det blir best om du tar en "Wipe Data and Cache" når du legger inn MIUI (dvs starter med blanke alt - sletter alt på telefonen, mens minnekortet ikke røres) fra ROM Manager..

Lenke til kommentar

MIUI kan benytte ext3 ja. Jeg bruker en app som heter A2SDGUI - Darktremor til denne jobben. Enkel og grei måte å flytte over.

 

Jeg syntes og at det ble litt mye iPhone over det hele. Men når jeg byttet launcher og fikk app-drawer, ble alt mye bedre. Bruker ADW-launcher, da det var det jeg hadde på CM7 før. Samtidig har man jo mulighet for å endre themes til man blir blå i ansiktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...