Gå til innhold

Svidd hk og RAM


herpel

Anbefalte innlegg

Aldri hørt om defekte rambrikker som svir av dimm slotten.

Feil som oppstår mest er brukerfeil.

 

Skift topic du, det er IKKE komplett som puttet rambrikken din i slikt at hovedkortet gikk til helvete. PC3200 brikker skal fint gå ann å blande med eldre PC2100 brikker. Og jeg kan ikke se på noen måte at Komplett er skyld i dine feil i dette tilfelle. Topic er kanskje oppsiktvekkende, men har ingenting med denne historien å gjøre i det heletatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fusion: at du eller kameraten din presterer å sette i en ram brikke feil vei er forholdsvis godt gjort... :o men med ddr ram er det fysisk umulig. Noen har vært så flink å laget en tegning som du kanskje burde studere litt? Og etter alle de pc'ene jeg har satt sammen og med den riktige bruken av antistatisk beskyttelse kan jeg garantere at jeg ikke gjorde noen feil.

 

topicen er endret så nå burde vel alle være fornøyde her? :)

 

skal skrive et svar til uka når jeg vet hva som forårsaket dette her, virker jo som en del syntes det var litt interessant...

Lenke til kommentar

Feil vei eller ikke skikkelig nedi slotten.

Spør du meg så er det du som burde studere tegninger litt bedre, siden det er du som har gjort en feil nå, og ikke jeg.

Høres ut som om du tror jeg ikke har sett en PC før.. Der tar du styggelig feil lille venn.

Du skryter av at du har jobbet med PC i hundrevis av år, men ser ikke ut som at det hjelper når det kommer til montering av minne.

 

En annen ting kan hende at hovedkortet alltid har vært defekt, men du fant det ikke ut før du endelig brukte Dimm slotten..

Lenke til kommentar

Skryter av at jeg har jobbet med pc'er i hundre år? Det var vel å ta i litt... Ville bare gjøre det klinkende klart for deg at jeg hvertfall greier å sette i ram brikker riktig vei, og at det tullet med feil vei var uriktige.

 

Gidder bare ikke å sitte her og lese fjollete svar når det eneste jeg ville vite var om 3200 brikker ville funke med 2100 brikker og om de brukte samme volt. That's it!

 

Så nå gjenstår det bare å se hva komplett finner ut av. Spør du meg vil det blir vanskelig å finne ut noe som helst når både minne,dimm slot og minnekontroller er svidd...

 

Men gamle venn, takker hvertfall for at du kom med noen innspill. Da er alle glade og alle er venner, må bare ta avskjed med mitt trofaste gamlekort som jeg skulle solgt til uka...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...