Gå til innhold

Managersituasjonen i Arsenal - diskusjon og poll!


Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

Tanken er vel og bra, men for Wenger er det totalt uaktuelt. Han ble faktisk spurt om nettopp dette for en drøy uke siden:

Following another shaky display against Shrewsbury, during which Arsenal went a goal down and were fortunate not to fall further behind, Wenger was asked if it was an option to seek outside help. Both Adams and Keown were defensive lynchpins towards the start of Wenger's reign, but he took offence to the suggestion that he should bow to their superior knowledge.

 

"I've just completed 32 years of coaching," Wenger said, according to the Daily Mirror. "I don't want to answer this kind of question."

Rett og slett trist at han er så sta og ikke vil ta imot hjelp utenfra. Ihvertfall kom med et skikkelig svar og et argument på hvorfor det eventuelt ikke vil hjelpe å ta inn en trener som kan fokusere på det defensive.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemte usikker og klarer ikke bli enig med meg selv enda om hva jeg mener er riktig.

Wenger har vist manglende gangsyn i Fabregas og Nasri saken, og er åpenbart en sta gammel mann blitt som heller går ned med skipet enn å endre strategi.

 

Dog mener jeg mange av problemene til Arsenal om dagen ligger vel så mye hos andre ansvarlige i klubben.

Hva driver Pat Rice med på treningene om dagen f.eks? Gamle helter forteller om at han var den som drillet og drillet de i defensiv organisering.

Har tiden løpt fra han? Har han mistet autoriteten på treningsfeltet? Ikke vet jeg, men muligens bør det sees på om jobben han gjør i treningssammenheng er god nok.

Det medisinske apparatet til klubben bør også vurderes, da skadene våres har en veldig stor skyld i nedturene vi har måtte tåle de siste sesongene.

 

Noe må gjøres, men akkurat hvor skoen trykker og hvem som i såfall bør ta sin hatt å gå er jeg foreløpig usikker på.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Nei - Fordi jeg mener det er ingen kordinasjon mellom Wenger og styret. jeg mener begge tenker økonomisk, men styret holder igjen Wenger i å gjøre store spiller kjøp. Spiller utvikling tar for lang tid, hvis vi hadde kjøpt rutinerte spillere som hadde passet inn i vårt system.

 

Manchester kampen gjorde Wenger noe som mange ikke forstår. Jeg mener hadd fikk visst vilken bredde man har i stallen, Ja, arshavin har kommet inn å satt inn baller i viktige kampen før (barcelona f.eks). Men har var vell redd for at alex skulle bli skadet, ikke vet jeg. Men som en gest fikk han visst styret. Hva har Wenger å ta av i slike situasjoner.

 

Wenger er en smart og rutinert manager, in Wenger we trust!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Synes denne tråden bør bumpes... Jeg synes ikke at han bør bli lagt på hylla enda.

Han har slitt i år, og et par år nå .. Ja

 

Men denne sesongen som kommer nå 2012/2013.. Kan bli bra med et par rette kjøp

 

Om han ikke ser selv at man må forsterke litt, så er jeg villig til å gi noen sjansen.. Men hvem ? Han er tross alt på en måte uerstattelig. Litt som Ferguson.

Lenke til kommentar

Etter møtet på OT var jeg sterkt hellende mot ja, men nå er jeg ikke tvil om at mannen bør bli.

 

Han har kanskje sine sta sider som vi fansen kan ha vansker med å forstå, men ser man hvordan sesongen sluttet med en 3 plass får heller jeg og andre rive oss i håret noen ganger for han bør bli i enda flere år.

Wenger er uerstattelig, og selv om vi kanskje opplever suksees igjen under en annen manager, er jeg tvilende vi noen gang får oppleve det Wenger har klart å utrette i sine år i Arsenal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...