PT Skrevet 9. august 2003 Skrevet 9. august 2003 Vel, etter å ha skummet gjennom noen av postene her fikk jeg lyst til å overklokke den nye pc'en min som er en sevbygget pc: Litt info... Intel Pentium 4 - 2.8Ghz Socket PGA478 Sapphire Radeon 9800 Pro Abit IC7-G Socket478/800Mhz P4 XP pro Corsair TWINX1024-4000 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-4000 DIMMs 5 80x80mm kabinettvifter (Jeg sa litt, gjorde jeg ikke det?) Så kommer altså det store spørsmålet (hvis du ikke allerede har gjettet det): Hvordan overklokker jeg dette? Vennligst ikke kom med slike "Søk på forumet" innlegg, for det har jeg allerede gjort uten å bli noe serlig klokere. Ta hensyn til at alt jeg vet om overklokking, det er at man øker ytelsen på pc'en. I frykt for at tuXP-G skal oppspore, pine og drepe meg, har jeg unnlatt å bruke smilies ":)", utropstegn "!", mange utropstegn "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", og mange spørsmålstegn "????????????????". Takker for alle svar. Helst "steg for steg"-guider
tuXP-G Skrevet 9. august 2003 Skrevet 9. august 2003 I frykt for at tuXP-G skal oppspore, pine og drepe meg, har jeg unnlatt å bruke smilies "", utropstegn "!", mange utropstegn "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", og mange spørsmålstegn "????????????????". :-? nåja, du brukte jo en haug bare ved å demonstrere at du ikke har gjort det da... men, ved å vise at min thread har hatt en mening her så er du tilgitt... :wink:
Jonas Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 skal klokke cpu?? da kan du gå inn i bois i oppstarten. tror du må trykke f10, 12, 2 eller noe sånt.. der ser du etter FSB. øk den litt. blir cpu veldig varm, ta den litt ned. men jeg anbefaler at du setter en innstilling sånn at pc'en skrur seg selv av når den overstiger 50 grader... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå