Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nye energidrikker fra Sverige og Tsjekkia! :D hadde 2x Boost fra før av men de andre en nye :D har også fått boksene fra Kina som jeg skal få tatt bilde av og lagt ut snart :)

post-180894-0-53784600-1405455886_thumb.jpg

Endret av Kentklausen
Skrevet

Merklig om noen har funnet Take Off i Tsjekkia :)

endring gjort :p og Take Off er nok ikke fra Tsjekkia heller :p prøvde å sette de fra væreandre :p

Skrevet (endret)

5 nye energidrikker fra Hellas, håpe dt blir mer.

E i Hellas nå og der er dt varmt.5 nye energidrikker fra Hellas, håpe dt blir mer. En av dem var en rockstar eg glede meg å smake. Boksen e hvit.

Endret av Nilaxery
Skrevet

Fant endelig de to nye fra Cocio i går, på en Spar-butikk. Og i dag fant vi Burn Blue Refresh på en Kiwi-butikk.

Tro om energidrikkene blir levert til Haugalandet av snegler.

Skrevet

Nilaxery: Rockstar Pure Zero, finnes vell 2 versjoner av denne(?) en "oransje" og en "blå"

ble forresten en veldig "dårlig" sverigetur, ble kun 2 nye! bilder kommer :)

Skrevet

Her er bilde av min nyeste boks! boksen er InkedUp av Mike DeVries fra Rockstar Inked Up Tour, det er begrenset opplag på denne boksen på kun 50 stk! og gjør dermed dette til kanskje min sjeldneste boks! :)

post-180894-0-01744000-1406039268_thumb.jpg

Skrevet

Smakte nettopp på "Monster rehab green tea" :p den var ikke akkurat det beste jeg har smakt :p

Hvor ble den funnet? Smakte den selv i Tyskland for et år siden :)

Ja, kjøpte den i tyskland jeg og.

Skrevet

Fant denne i dag! Den var veldig god. Sitrussmak.

Monster VR46 the Doctor ! :) hvilket land har du kjøpt den i? har hørte den smakte som Fanta Lemon stemmer det?

Skrevet (endret)

Dt ble en lykkelig Hellas tur i Skihatos ikkje bare syden, men fant 8 nye energidrikk bokser eg ikkje hadde førDen redbullen er i 355 mlpost-345359-0-89301300-1406154017_thumb.jpg

Endret av Nilaxery

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...