vikingkylling Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 (endret) Jeg jobber for tiden med et 2D plattformspill (se bilder i spoiler), og av den grunn trenger jeg mye bakgrunnsgrafikk. Dette er lett nok å lage i Paint, men det vil ta tid. Nå har det seg sånn at jeg fikk en Battlefield 3 Open Beta nøkkel i dag, så jeg la to og to sammen. Jeg har verken tid eller interesse ti å delta i betaen, men det har kanskje du? Så jeg har tenkt å ha en liten konkurranse for moro skyld. Den første som gir meg bakgrunnsgrafikk jeg kan bruke får nøkkelen. Men vær rask, betaen startet i dag og går frem til 10. oktober. Siden betaen allerede er begynt vil alle innslag vurderes fortløpende, så vær rask! Grafikken må være i .jpg-format for enkelhetsskyld. Det er ikke så nøye hva du lager eller hvor mye, men det må være bygd opp av firkanter for å passe inn i resten av spillet. I stedet for å lage en snømann av to sirkler må den lages av en hel rekke små firkanter stablet til to sirkler (tenk lego), og så videre. Vennligst post bildet/bildene dine her. Lykke til! Bilder: Et tre laget avfirkanter. Endret 27. september 2011 av vikingkylling
Licht Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 Ikkje for å rain on your parade, men betaen er open for alle frå den 29. av...
vikingkylling Skrevet 27. september 2011 Forfatter Skrevet 27. september 2011 Haha, da så. Mailen sa bare at betaen er "open beta" og varer fra i dag til 10. oktober. Det sto ingenting om at den blir åpen for alle snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå