Gå til innhold

Kvar får eg tak i denne?


Anbefalte innlegg

Hei!

Først og fremst - er fersk på forumet her, så arrester meg dersom denne tråden hører heime i eit anna emne.

 

Eg har en Boss Loopstation RC20 med ein defekt strøminngang, dvs at når eg pluggar i straumpluggen, så må den haldast i ein bestemt vinkel for å virke. Litt slitsomt, får ein seie.

Har prøvd å fikse den på forskjellige vis, men utan hell. Den er for gammal til at ein får ein ny på garantien.

Å erstatte heile Loopstation'en kostar vel ein drøy tusenlapp, men eg tenkte at det går jo an å prøve å få tak i berre denne delen - sjølve strauminngangen på Loopstation'en.

 

Har skrudd opp boksa og sett litt på sakene, slik som bileta viser, men der står ikkje noko serienummer på den.

 

Så eg lurer på følgjande:

 

1. Kva heiter den? Strauminngang? Gje meg gjerne det engelske namnet om du veit det.

2. Kvar får ein kjøpt slike?

3. Let det seg gjere å fjerne den defekte og lodde på ein ny, dersom ein er stødig på handa og har ein dugandes loddebolt?

 

Mvh

Øystein.

post-260832-0-53506100-1317126318_thumb.jpg

post-260832-0-71259000-1317126331_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Har den mulighet for batteridrift?

 

På engelsk heter det "DC Power Connector Input".

Vær obs på at skal du bestille en slik, så må du ha de nøyaktige målene. Det er svært vanlig at to tilsynelatende identiske dc-kontakter har forskjellig utførelse av sentertappen. Da vil de ikke passe.

 

Kan du lodde?

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar

Vet du hva som er galt med strøminngangen? Hvis det ikke er noen synlig skade så er problemet veldig ofte i loddingen, dvs at det er stor sjanse for at den virker fint om du bare går over loddepunktene på ny med en loddebolt. Dårlig lodding kan ofte være nesten umulig å se, og symptomene kan oppstå plutselig etter tid.

 

Er du også sikker på at problemet ikke er i pluggen som sitter på ledningen?

Lenke til kommentar

Takk for svar!

 

geir_hk: Kan lodde på amatørnivå. Spørs om eg skal overlate denne jobben til nokon som har litt bedre peiling. Den har moglegheit for batteridrift, ja. Men eg vil jo helst bruke strauminngangen. :)

 

Lightsabre: Det er ærleg talt veldig vanskeleg for meg å seie kva som er gale. Det er definitivt inngangen, for eg har prøvd med forskjellige pluggar. Pedalen får straum, men dersom pluggen blir rigla på berre ørlite, bryt straumen.

Mogleg at det er ei dårleg lodding, som du antydar.

 

Eg trur eg skal ta pedalen med til ein loddeekspert, og så får vi sjå kva han seier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...