Gå til innhold

Anmeldelse: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (PC)


Anbefalte innlegg

For all del, jeg synes så absolutt det var en finfin anmeldelse og den gjorde meg absolutt lysten på å teste spillet.

 

Men det kunne fremstå som at du hadde utelatt å teste realisme-serverne fordi det ikke var noe for deg. Det ville blitt litt som om du som anmelder skulle utelate å teste HC-mode i COD eller BF fordi du ikke liker det. Men når du nå faktisk har testet dem, så kunne du jo gjerne skrevet noen linjer om det :)

 

 

Jeg tror vi kan si at jeg undervurderte interessen om å høre noe inngående spesifikt fra denne siden av spillet ettersom det sjelden kommer spørsmål om det på andre titler. Skal uansett ta dette med meg videre, takk for tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns anmeldelsen var fin og rettferdig jeg. Greien med RO-serien er at det i stor grad handler om realisme og autentisitet, og det er hovedsaklig dette de aller fleste RO-spillerne trakter etter. Det jeg elsker ved RO2 er at spillopplevelsen mye ligger i øyeblikk du har i spillet, slik som å overleve et skjebneløp over åpen mark eller å se lagkameraten din bli skutt i halsen rett ved siden av deg. Slike øyeblikk husker du og gjør et på mange måter et tregt spill om til en intens opplevelse. Det handler ikke om å være best eller å gå opp i rang for å låse opp forskjellige våpen. Selv syns jeg nesten spillet hadde klart seg uten oppgraderingssystemet som egentlig bare tilføyer mange historisk ukorrekte våpen og oppgraderinger.

Lenke til kommentar

En god og rettferdig anmeldelse dette, sier meg i stor grad enig med anmelderens meninger og konklusjon.

 

Men, med det sagt så må jeg bare få det frem at på enkelte dager er underholdningsverdien i RO2 bunnløs. (Dager hvor jeg er i "realisme-gaming" modus.) Har aldri opplevd makan til spill som gir så god belønningsfølelse etter godt samarbeid og "kills" som dette. Det er i slike øyblikk spillet føles ut som en klar 10/10. Holy crabstick hvor gøy det kan være til tider :)

 

 

Er det forresten noen andre enn meg som lurer på hvordan RO2 gameplayet og fysikken hadde spilt seg ut på de mindre, mer linjære og actionfylte brettene til Day Of Defeat? Hadde vært artig å prøve ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...