Gå til innhold

Konkurranse: Vant du nytt kamera?


Anbefalte innlegg

IP-addressen er den samme for alle PCer bak samme ruter. (Uten at jeg påstår at det hindrer noen i å benytte flere IP-addresser.)

 

Ellers: Da jeg wikipediet Sony, sjekket jeg historikken av ren skeptisisme, og fant at delen om navn var endret 3 ganger de siste dagene. Valgte å se en versjon fra midt i uka = safe.

 

Uansett ille at enkelte går så langt at en er nødt til å sjekke artikkelhistorikk. Ikke første gangen konkurranser på HW-nettverket har ført til wikipediafeilinformasjon, heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke verre enn at man forandrer fra PC og hjemmenett, og svarer fra mobilen... Stygg sak. Jeg svarte såpass tidlig at det fortsatt stod rett svar der.

 

En ting jeg har lurt på: Logger dere IP slik at man ikke kan svare 43 ganger med forskjellige familimedlemmers/venners navn? I så fall en god ting. Hvis ikke så synes jeg dere burde gjøre det, eventuellt sjekke om den trukne vinnerens IP forekommer flere ganger og om det da er en plausibel grunn til at dette er slik.

Lenke til kommentar

Kan forøvrig nevne at jeg også brukte Wikipedia på Sony-spørsmålet. Hadde artikkelen vært gal da jeg svarte hadde premien gått til en annen.

 

Ellers må jeg si at jeg er veldig glad for premien. Tusen takk! Har som så mange andre svart på et utall julekalendere og helgekonkurranser med interessante premier og vært like skuffet hver gang jeg leste om hvem som vant. Denne gangen blir jeg aldri lei av å lese artikkelen. Jeg er student på Industriell Design og absolutt elsker fotografering og video, men har sterkt begrenset budsjett. Har ønsket meg kamera med god videofunksjon siden jeg lagde min første CS-fragmovie for mange år siden. Jeg tror jeg er en videoamatør på lik linje med fotoamatør, men har aldri hatt et videokamera utover mobiltelefonen. Senest for noen dager siden forsøkte jeg å bytte inn mitt D300 i et D300s mot et mellomlegg. Kan trøste dere med at NEX'en ikke vil samle støv på hylla, dette vil bli mye brukt! Skal også dele litt med resten av klassen min på industridesign som også trenger det i skolesammenheng :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...