Gå til innhold

Nokia N9 - valg av minne og bestilling


Anbefalte innlegg

Endelig nærmer Nokia N9 seg tilgjengelig for bestilling! Hurra :D I den forbindelse lurer jeg på hvordan jeg skal bestille den. Bør jeg kjøpe den på nett eller i butikk? I tilfelle: Hvor er det billigst og "best" å bestille fra? Vil en Nokia N9 med 64GB gå treigere enn en tilsvarende modell med 16GB? - I det hele tatt: Finnes det noen ytre eller indre forskjeller på disse (tlf str., raskhet etc.), annet enn at det er større minne? Hva bør jeg velge?

Jeg har OneCall-abonnement, så jeg antar jeg må kjøpe den operatør-fri!

 

Håper på positive svar :)

Endret av Cappuccinoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt meg litt om og funnet ut at jeg ikke gidder vente på 64gb. Det er tøft med 64gb, men med dropbox, google+ og andre skytjenester trenger jeg ikke så mye plass på mobilen.

 

Så jeg har kjøpt meg en magenta N9 16gb fra telenor. Siden min N8 har mer enn nok plass til det jeg trenger vil jeg tro det ikke blir noe problem med N9 heller.

 

Pissprat at du trenger kjøpe den åpen, alt du trenger er et abbonement hvor du betaler noe hver mnd, som feks det jeg valgte: Prat 99. Koster 99kr mnd, og gjør totalprisen på telefonen til smågreie 4.000. 2.800,- up front, 99,- per mnd i 12 mnd.

 

Det ikke alle vet er at dersom du betaler månedtlig avgift på et bundet abbonement kan du bare ringe nokia så sender de deg opplåsningskode helt gratis. Tror faktisk du kan gjøre det fra nettsida deres uten å trenge snakke med noen på telefonen engang. Helt gratis.

 

Så smekker du inn det simkortet du ønsker fra leverandøren du ønsker, og all is well.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...