Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

WiFi Router med innebygget sim-kort slot


Anbefalte innlegg

Som tittelen nevner er jeg ute etter en god trådløs router med innebygget sim-kort slot, noe som er mangel på her i Norge. Jeg bor på ett sted som kun kan få internett via mobil nettverk og jeg har fått Huawei E5832 fra telenor, men den har VELDIG begrenset rekkevidde og orker ikke å styre med USB-tilkobling til en kraftigere router.

 

Noen som har noen forslag? Jeg har funnet noen fra www.alibaba.com som blir produsert i den fjerne østen. Noen som har erfaring med disse eller fra denne nettbutikken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alibaba er ikke en nettbutikk, men en portal for mange ulike kinesiske selgere (drop shippers).

 

Skjønner godt at den løsningen du nå har begrenset rekkevidde. En ruter med eksterne antenner er nok det du ser etter. Alternativt, så kan du jo se på en løsning med Range Extender.

 

Selv om dette ikke er den løsningen du ser etter, så ser jeg at Jensen-routeren her får god kritikk for enkelt oppsett.

Endret av sofTest
Lenke til kommentar

Fikk med både USB-lader og vanlig strømlader som forøvrig står konstant koblet i siden jeg har en stikkontakt rett over vinduet der den henger. Skal det være noe forskjell mellom USB-lading og vanlig strøm lading? Rekkevidden er ganske dårlig likevel... bor på en hytte med papirtynne vegger, men den sliter med å sende signal til rommet ved siden av.

Endret av janhaakon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...