Gå til innhold

MMO Gaming Mus/Tastatu


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg spiller WoW, Litt Rift or SWTOR kommer jeg til å spille. Allerede fått forhåndsbestilling

koden å greier... Så spiller mye og liker å ha mange knapper på musa, for macroer å greier.

 

For tiden har jeg brukt WoW Musa(Den første versjonen) Ganske fornøyd med den på noen

måter, men vil gjerne ha flere knapper på tommel siden som sitter litt bedre en den

diamond formet tingen på wow musa. Og liker ikke de 2 bakre knappene på toppen av den.

 

Vil ha en mus, som har mange knapper på tommel siden. Som har noen gode knapper på toppen av

musa kanskje også.. Det er vel det jeg trenger mest. Sikkert ikke mange som har dette, men

har sjekket litt på Razer sine, 1 av de har 9 knapper på tommel siden.. Er denne å anbefale?

 

Så over til keyboard.

 

Jeg har kun et som fulgte med PC'n.. Så trenger noen anbefalinger til Gaming Keyboard for

MMO's. Som jeg kan macro mye in på og at knappene er lette å komme til.

 

Bruker for det meste.. 1-6 og F2-F6 for WoW. Da trenger jeg ikke trekke så langt til høyre på

keyboardet. Vel hvis dere har noen gode erfaringer og noen tips.. Så hadde det vært topp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tastaturet jeg har, Logitech G510, syns jeg er veldig bra :D

Har 54 makroer, display som kan vise masse informasjoni det. Den har også "Gaming-mode" som slår av windows tasten :D

 

Har lest at Razer Naga er veldig bra til MMO, den har 17 knapper på tommelsiden :D

 

K takk, Ja tror det var Naga jeg har kikket litt på..

 

Så logitech G510 veldig bra da.

 

Vet at Logitec har noen andre, men vet ikke så mye om forskjellen.

 

Vel skal sjekke litt på Logitech G510.

 

Blir nok Naga jeg kjøper som mus ja. :)

Endret av Merlixus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...