snapplesnuppa Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 Hei! Jeg merket tidligere i dag at jeg begynte å få vondt i halsen , og nå kjennes det da ut som halsbetennelse. Når jeg nå gikk for å pusse tennene, så jeg liksom flekker på tungen som liksom var "bar" uten smaksløker ser det ut til... og når jeg pusset tungen litt, beynte det å komme litt blod fra disse... Er det noen andre som har hatt slike flekker/områder på tungen ved vondt i halsen?
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 Etter det jeg ser så har jeg hatt noe lignende før. Men hvis du er redd for helsa di burde du kontakt med din fastlege og ikke stole på meg. Husker i alle fall da jeg hadde det så gikk det over etterhvert. Men nå er jeg verken deg, og jeg vet ikke sikkert at vi hadde den samme sykdommen. Postet av anonym: 7604e6613bd425ceed989508ce2ff0f0
snapplesnuppa Skrevet 22. september 2011 Forfatter Skrevet 22. september 2011 Legen sa det het geografisk tunge og er helt ufarlig. Det er fortsatt ingen som vet hva det kommer av, eller hvordan man kan bli kvitt det.Det bare kommer og går av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå