Gå til innhold

Ny Mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, akkurat nå sitter jeg med en Qtek 7070. Men jeg er lut lei av buggy software og knapper som henger. Hvilken nokia telefon kan være en god erstattning for denne? (SE P800 klarer jeg bare ikke den ser fæl ut)

Takk for alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må vel være Nokia 3650 da.. men holder du ut en liten stund kan du jo kjøpe SX1 fra Siemens når den kommer. Endel bedre enn 3650 :)

Men den beste ersatteren til 7070 vil være være en P800, men den sier du jo er utelukket :/

Skrevet

Jeg har en 3650 ok er meget fornøyd med den. Det eneste som er feil er tastelayouten. Så for å få en nyere mob, med "riktig" tastelayout er det BARE 6600 som duger. Jeg sier ikke at sx1 ikke er en good tlf, men jeg går IKKE på en ny tlf med "rart" tastatur. Ellers så er symbian kjempeartig som os på mobilen. Har jo vurdert 7070 eller1010 men det er jo gøy å ha litt andre ting en ms på alt :-)

Skrevet
Qtec 1010 :o *siklesikle*

.quote]

HeHe er enig der, men som du sier, Symbian sparker rumpe :-)

Ellers så virker outlook 2003 fint med pc suite 3650..

Skrevet

Er Siemens mobiler raskere i menyhåntering en fasttelefonene ??

Jeg har ett par base stasjoner og 4-5 håndsett fra siemens, når jeg skal inn i menyen der tar det vinter og vår før det skjer noe.

Skrevet
Er Siemens mobiler raskere i menyhåntering en fasttelefonene ??

Jeg har ett par base stasjoner og 4-5 håndsett fra siemens, når jeg skal inn i menyen der tar det vinter og vår før det skjer noe.

A55 er iallefall sinnsykt treig i menyene...

Skrevet

Nåja, norden bruker nå å ha samme lanseringsdato for mobiler (bortsett fra UMTS) så vi får se. Er det ikke rart at Siemens satser på norge før Sverige? Vi er jo tross alt mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...