Gå til innhold

Trenger ny hjemmeside med cms, haster


Anbefalte innlegg

Skal ha en modellbyråside med en cms som laster opp bilder, oppdaterer nyheter, og hver enkelt modell.

Trenger både design og koding, alltså en komplett side.

Noen som kan dette? Har et lavt budsjett. Bør bo i østfold/oslo/akershus/vestfold.

Du kan godt bruke en eksisterende cms som jeg seinere kan bruke så lenge den er VELDIG enkel å bruke, men å lage en fra bunnen av er å foretrekke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor i Oslo og lager nettsider i WordPress (noe enklere CMS enn det får du da ikke). Ikke bli lurt av at det i utgangspunktet er en bloggingtjeneste, her har du fullt av muligheter.

 

Jeg tar utgangspunkt i en del ferdiglaget og -kodet og tilpasser selv til det formålet som siden skal brukes. Dette for å holde prisen nede. Å kode fra bunnen av tar massevis av tid og koster deg skjorta.

 

Vet ikke hva lavt budsjett er, men du bør være forberedt på å legge inn ca. 8-10 tusen (eller 25k gjennom et større byrå) for å få alt på plass og klart til bruk. Da har du indeksering av søkemotor, analyseverktøy, automatisk bilderesizing etc. og alt annet du trenger til å drifte dette fremover.

 

dD

Lenke til kommentar

Vet ikke hva lavt budsjett er, men du bør være forberedt på å legge inn ca. 8-10 tusen (eller 25k gjennom et større byrå) for å få alt på plass og klart til bruk. Da har du indeksering av søkemotor, analyseverktøy, automatisk bilderesizing etc. og alt annet du trenger til å drifte dette fremover.

Er det virkelig noen som betaler 8-10.000 for at du (eller andre) setter opp Wordpress og installerer et utvalg ferdige plugins?

Lenke til kommentar

Er det virkelig noen som betaler 8-10.000 for at du (eller andre) setter opp Wordpress og installerer et utvalg ferdige plugins?

 

Litt forenklet, men ja så klart det er det.

 

Hva er alternativet, å lære seg det selv? å leie et byrå som lager en flash side til 75k?

 

Du må gjerne ta en titt på www.lyn1896.no og fortelle meg om det går under "å sette opp WordPress og installere et utvalg plugins".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...