Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skaff deg fysioterapeuter eller noe sånt, tror det hjelper litt hvis du har mange.

Slet med skader før jeg også, men har så å si alle fysio'er det går an å få så det er ikke så ofte nå lengre.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ok, takker. Får bruke arbeidsdagen på å hamstre fysio'er, da.

Edit: det er de med f.eks. back + 15 %? Hvor mye kjøper man av hvert? Alt man kommer over?

Endret av LHUS
Skrevet

Yes, leder 5-1 og så får vi et strømbrudd.. Og når jeg logger på så får jeg opp en melding om at DNF-multiplikatoren blir redusert siden jeg koblet fra..

Skrevet

HH idag fra 19.00-20.00 norsk tid. med nye Man of the Match-kort.

LHUS: ja, du får dem ofte i pakker også.

Men hvor mange skal jeg ha av hver kroppsdel? Har kjøpt noen shiny gull, men burde kanskje få inn flere av de vanlige på 10 %?

Skrevet (endret)

Det ser du nesten selv, jo flere jo bedre. ikke 110% sikker på hvordan det fungerer.

Latterlig, kontakta EA og sa at jeg kun hadde fått 50% av det jeg burde ha fått (i to HH-pakker) og de ber meg kontakte sony!

EA, trolling you since 1982...

Endret av baguett
Skrevet

Skulle ønske man kunne kjøpe og legge inn supportersanger på stadionene sine! hehe! Kjente sanger som runget høyest når man var hjemme, og man kunne av og til høre supportersangene til laget når man spilte borte!

Skrevet

woiwoi, etter mye purring ser det muligens ut som at inderen på EA chaten gir meg penger til nye pakker, hahah.

Og jeg fikk solgt IF-boateng for 145.000 :) (kjøpte han for 100.000)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...