Gå til innhold

Er Digit noe trekt ?


Anbefalte innlegg

Jeg føler at Diget er blitt noe tregt.Når man klikker på et bilde går det i noen tilfeller en god stund før bilde dukker opp.Og likedan når man vil gå tilbake øvert til venstre,må man vente en stund før programmet reagerer.Fort går det hvis man går opp og klikker på bildekritikk for å vende tilbake,men det er noe tungvint.Eg har en 18.4" berbar med 6gb minne,den skulle ikkje vere treg.Er der noe å gjøre med dette? Hilsen Sigbjørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler at Diget er blitt noe tregt.Når man klikker på et bilde går det i noen tilfeller en god stund før bilde dukker opp.Og likedan når man vil gå tilbake øvert til venstre,må man vente en stund før programmet reagerer.Fort går det hvis man går opp og klikker på bildekritikk for å vende tilbake,men det er noe tungvint.Eg har en 18.4" berbar med 6gb minne,den skulle ikkje vere treg.Er der noe å gjøre med dette? Hilsen Sigbjørn

Virker å være litt tregt av og til av ymse årsaker!

Jeg har tatt opp noe lignende , se denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1375782

 

Fik noen tips som jeg har fulgt og synes etter dette at det funker noe bedre! Opplever dog av og til fortsatt en viss treghet i Bildekritikken. Trykker da en ekstra gang på bildet jeg vil åpne og det "speeder" vanligvis på responstiden.... :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...