Gå til innhold

Spørsmål om lønnsutbetaling/overtid


Anbefalte innlegg

Mulig denne tråden hadde passet inn bedre i Økonomi-delen, men jeg prøver her først.

 

Jeg lurer litt på om hvorvidt lønnsutbetalingene jeg får på jobben er riktige, så spør her før jeg eventuelt tar en prat med regnskapsavdelingen.

 

På lønnsslippene mine har jeg et felt for fastlønn, som er den samme summen hver måned. Deretter har jeg et felt for overtidstillegg 50%. En lønnslipp kan da se slik ut:

		Antall	Sats	Beløp
Fast lønn				25833,00
Overtidstillegg 50% 	15,50	79,48	1232,00

Misforstår jeg totalt eller mangler det noe her? Burde ikke tillegget på 50% komme i tillegg til 15,50 timer med 100%, slik at det i praksis blir 150%?

 

Postet av anonym: 02fc23f6fc83a6831348f5c37433ccc0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Misforstår jeg totalt eller mangler det noe her? Burde ikke tillegget på 50% komme i tillegg til 15,50 timer med 100%, slik at det i praksis blir 150%?

Her vil eg helst tru du etter arbeidsavtala/personalreglementet har fleksitid, og at du skal avspasera overtidstimar når det er høve til det. Då skal du berre ha tillegget, som du kan sjå på som eit tillegg av di desse timane vert "tvangsflytta" frå di vanlege arbeidtid til eit klokkeslett utanom dette, men utan at du er pålagd fleire timar i veka enn arbeidsavtalen seier.

 

Har du ikkje fleksitid, slik at overtida MÅ koma i tillegg til anna arbeidstid og ikkje staden for henne, og fastløna og reelt ER fast, ikkje berre ei feilteksting, er det noko gale her. Då er det anten ei melding om tid for avspasering eller ein del løn som manglar. Typisk er dette ein feil ein får av di "alle andre" på arbeidstaden har flexitid, og difor berre skal ha tillegget, medan ein sjølv tilhøyrer unnataket. I slike tilfeller bør han/ho/dei som steller med løn og rekneskap vekkjast og saka verta avklara - for alle sin del. Rekneskapsfolk gjer ikkje slik feil med vilje, men av di "noko har gått gale" kva gjeld kommunikasjon. DET er likevel ingen grunn til å la slikt fortsetja å gå gale...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig denne tråden hadde passet inn bedre i Økonomi-delen, men jeg prøver her først.

 

Jeg lurer litt på om hvorvidt lønnsutbetalingene jeg får på jobben er riktige, så spør her før jeg eventuelt tar en prat med regnskapsavdelingen.

 

På lønnsslippene mine har jeg et felt for fastlønn, som er den samme summen hver måned. Deretter har jeg et felt for overtidstillegg 50%. En lønnslipp kan da se slik ut:

		Antall	Sats	Beløp
Fast lønn				25833,00
Overtidstillegg 50% 	15,50	79,48	1232,00

Misforstår jeg totalt eller mangler det noe her? Burde ikke tillegget på 50% komme i tillegg til 15,50 timer med 100%, slik at det i praksis blir 150%?

 

Postet av anonym: 02fc23f6fc83a6831348f5c37433ccc0

 

Hei.

 

Kan ikke se noe galen med lønnslippen din.

 

Du har(omregnet) timelønn 158.96,- som fastlønn, i tillegg får du 50% for overtiden.

Så, 158.96,- + 79,48,- = 237.44 for de 15.50 timene totalt.

 

:)

Lenke til kommentar

Den sida vert heilt grei, og sjølve overtidstillegget er heilt rett rekna - men eg trur problemstillingen her er: Kvifor noko overtidstillegg i det heile om ein ikkje arbeider meir enn ordinær tid (37,5 time i veka her) - og kvifor BERRE overtidstilegg, ikkje vanleg timelønn OG om ein arbeider meir enn dei vanlege 37,5 timane i veka?

 

Her er det gjeve overtidsTILLEGG for 15,5 time i løpet av ein månad - men sjølve løna tilseier at ein har arbeidd heilt vanleg tid, utan noko som helst overtid. Arbeider ein femtem timar MEIR enn vanleg tid, skal ein ikkje berre ha overtidsTILLEGG for desse "ekstratimane", ein skal ha vanleg timelønn for dei og (noko det her ikkje er gjeve). Arbeider ein IKKJE meir enn vanleg tid, skal ein heller ikkje ha overtidstillegg for noko som helst her, unnateke tilfellet eg skreiv om i førre innlegget mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel tariffavtale som tilsier 37.5 timer pr. uka(snitt)

Om man overstiger 37.5, f.eks. opp til 40-45 timer(innenfor AML) så har man krav på overtidsbetaling.

 

Kjenner meg igjen (fra gamle dager) ved dette.(internkommunalt selskap)

 

Mulig denne tråden hadde passet inn bedre i Økonomi-delen, men jeg prøver her først.

 

Flytter denne tråden over til mer passelig forum.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...