Gå til innhold

Slik ser Googles nye flaggskip ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en måned siden tenkte jeg at for første gang skulle ha telefon lengre enn et år pga det var lite spennende telefoner på markedet. Har når htc dhd, og skrittet opp til sensation ble for lite. Men etter å ha vært på IFA og trykket på Samsung Note og Samsung S2 LTE så endrer ting seg litt. I tillegg ser denne saken svært spennende ut. Blir nok ny telefon likevel. Kunne godt tenkt meg enda større skjerm, 4,3" er ikke for stort.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Åå det kommer så mye bra nyheter nå!

trur note er perfekt til meg. størrelsen på skjermen er ingen hinder. tvert imot, jeg bruker til daglig Galaxy tab 7 som telefon da den andre er på reparasjon. så en mellomting som Note hadde vært perfekt for meg.

 

men størrelse på mobilen er smak og behag. jeg selv liker det stort. bare galaxy tab 7 er litt for stor til å ha med på jobb/fest sammenhenger.

Lenke til kommentar

Telefonen så spennende ut den..men for min del er det navnet og den fantastiske Android logoen her som gjør att jeg leser artikkelen..hehe..

 

Att de har valgt å kalle den forrige Nexus Optimus og denne Nexus Prime er jo bare rå vittig..

 

Satser på att den neste da enten blir hetende "Nexus Optimus Prime" eller "Nexus Autobot" da..så kan de like godt slippe "Nexus Decepticons" i samme slengen så kan folk velge side.hehe.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...