Gå til innhold

Hvilket parti?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg klarer rett og slett ikke å velge hvilket parti jeg skal stemme.

 

Jeg er for et Norge med strengere innvandringspolitikk, noe den blå siden er for(FRP, H).

Men, jeg er imot sentraliseringen de blå jobber for, noe som gjør at jeg også er på den rødgrønne siden..

 

Er det noen partier som er for strengere innvandringspolitikk og imot sentralisering?

 

 

Vet nemlig hvordan det er å leve i et lite samfunn, hvor man er redde for å må flytte når partiene kommer med trusler om å legge ned sykehjem, skoler, og andre viktige arbeidsplasser som vil ramme slike små steder stort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen partier som er for strengere innvandringspolitikk og imot sentralisering?

Ja, midt mellom de blå og de røde. At Senterpartiet mer enn noen andre er motstander av sentralisering er vel alment kjent, og Asyl/innvandringspolitikken, som inneholder i alle fall endel innstrammingsforslag finner du en del om her.

 

Men husk nå at det er kommunevalg i år, ikke Stortingsvalg, og kommunevalget har liten innvirkning på den overordnede asylpolitikken. Når det gjelder skoler og sykehjem, så er jo det noe kommunen har innvirkning på, men der må du nesten sette deg inn i partienes program i din egen hjemkommune, selv om SP på generell basis jo er kjent for å ville opprettholde flest mulig skoler, sykehjem, sykehus og distriktsarbeidsplasser..

Lenke til kommentar

Det finnes i realiteten bare 3 partier i dag, Ap, Frp og Høyre. Stemmer du noe annet er det en stemme som enten går til at dem nevnte partier eller en stemme uten betydning

 

Det er omvendt, en stemme til noen partier på stortinget er å kaste bort en stemme fordi alle partiene er så like og ikke får gjort noe som helst.

Lenke til kommentar

Heia jossef!

 

Takk for at du kontaktet meg her. Jeg mistet dvale etter tidspunktet før valget mitt. Jeg sover godt om natten igjen! Jeg gir deg godbiter. Mente at asken av dette partiet til å stemme også. Det er antatt at den sørkoreanske politiske partier er på epleslang. Den beste av de "vanskelige mottak av koreanske kvinner i Norge Norsk ansvarsfulle for koreanerne." Jeg har blitt underskrevet av deg. Den anbefaler også at du stemmer!

 

Annie Young klemmer deg :new_woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...