Gå til innhold

8%+8% på MacBook air?


3xt

Anbefalte innlegg

Det sto nå trossalt 22.9 ved bestillingstidspunkt, gjorde i allefall for meg, så ser ingen grunn til å klage enda.

Det sto 5.9 hos meg, denne datoen ble endret senere på produktsiden, men ingen informasjon ble gitt på mine ordrer-siden. Lengre ventetid + håpløs spredning av informasjon ble for mye til at jeg gadd å vente. Jeg måtte sende mail for å få vite at min ordre hadde fått senere leveringstid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, nå er det grunn til å klage. Ny dato: 17.10 :thumbdown:

 

Føler meg litt på samme nivå som

solstrålen akkurat nå :p

 

Du fikk vite dette av Elkjøp nå?

Jaja, fortsetter det på denne måten har vel Apple rotet en oppdatert modell ut på markedet innen vi får de Air'ene vi har bestilt.

 

Apple som forsøker å trenere i forbannelse over at Elkjøp kjørte denne kampanjesøndagen?

Lenke til kommentar

Ble veldig paff av det svaret selv. Sender en ny forespørsel for å høre om de er seriøse.

 

 

Hei og takk for din henvendelse.

 

Vi beklager forsinkelsen på bestillingen din. Ser at foreløpig forventet dato er den 17.10. Så du kan velge om du ønsker å vente på maskinen eller om du ønsker å kansellere bestillingen din.

Lenke til kommentar
Hei og takk for din henvendelse.

 

Jeg ser nå at vi ikke får inn maskinen du har bestilt før den 17.10 på vårt hovedlager.

Vi beklager sterkt at datoen har blitt forflyttet, grunnen til dette var at vi fikk solgt mange fler enn det vi hadde beregnet.

Skulle det være noe mer så kan du også nå oss på 815 32 000

Lenke til kommentar

Skal du kjøpe på eplehuset så må de ta bilde av studiebevis som scannes og sendes inn til Apple, du får heller ikke gavekort på 500kr.

 

Handler du derimot med studenttorgets studentrabatt (som er på 8%, i stedet for de vanlige 5%), så er det ingen sjekk, du får god rabatt og du får gavekort.

 

http://store.apple.com/no_edu_117665

 

Ikke at dette er en oppfordring til å bryte Apples vilkår for studentrabatt.

 

Men alle kan bestille fra studenttorget, den linken der har vært kjent i en god stund, og som sagt, det er ingen sjekk.

Kan du fortelle meg hvordan du kom deg inn på den siden? for når jeg går inn på apple.no og skal bestille med apple's student pris så koster den 200 kr mer?

http://store.apple.com/no-edu/browse/home/shop_mac/family/macbook_air/select

Lenke til kommentar

Vi beklager sterkt at datoen har blitt forflyttet, grunnen til dette var at vi fikk solgt mange fler enn det vi hadde beregnet.

 

Jeg tror de feilberegnet litt når de gjorde den 20% på alle laptoper - må ha glemt at en ikke skal ha sånne tilbud på Apple produkter, særlig når det akkurat har kommet en ny MacBook Air på markedet.

 

På elgiganten.se kan en se nåværende leveringsdatoer - er samme hovedlager de sendes fra mener jeg - på elkjop.no fjernet de jo hele muligheten til å bestille produktet.

 

http://www.elgiganten.se/search?remove_All=true&WFSimpleSearch_NameOrID=macbook+air

Lenke til kommentar

Vi beklager sterkt at datoen har blitt forflyttet, grunnen til dette var at vi fikk solgt mange fler enn det vi hadde beregnet.

 

Jeg tror de feilberegnet litt når de gjorde den 20% på alle laptoper - må ha glemt at en ikke skal ha sånne tilbud på Apple produkter, særlig når det akkurat har kommet en ny MacBook Air på markedet.

 

På elgiganten.se kan en se nåværende leveringsdatoer - er samme hovedlager de sendes fra mener jeg - på elkjop.no fjernet de jo hele muligheten til å bestille produktet.

 

http://www.elgiganten.se/search?remove_All=true&WFSimpleSearch_NameOrID=macbook+air

 

Mulig. Jeg har nå iallefall avbestilt og brukt studentrabatten min i stedet. Får i det minste litt kompensasjon, så det ser litt lysere ut :)

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen til alle sammen! :). Da er Macbook air 11" bestillt :D

Men en ting lurte jeg på, har sjekket mailen, men ikke fått noe bekreftelse? er det normalt at man ikke får bekreftelse med engang? har ventet nå ca 10 min. Noen som har hatt erfaringer ved bestilling fra apple's nettbutikk?

 

EDIT: har også sjekket at de har trukket pengene :O!

Endret av 3xt
Lenke til kommentar

Jeg skrev faktisk hele bacheloroppgaven min på denne maskinen, samt at jeg hadde den med på utveksling så det er absolutt ikke umulig. Har bedrevet webdesign samt bilderedigering. Med litt mer kraft og høyere oppløsning på skjermen så er det ikke umulig at jeg hadde beholdt den her istedet for å kjøpe ny.

 

Eneste jeg kommer til å savne er integrert ethernet, men jeg har nå kjøpt usb-adapter så det får funke.

Lenke til kommentar

Jeg skrev faktisk hele bacheloroppgaven min på denne maskinen, samt at jeg hadde den med på utveksling så det er absolutt ikke umulig. Har bedrevet webdesign samt bilderedigering. Med litt mer kraft og høyere oppløsning på skjermen så er det ikke umulig at jeg hadde beholdt den her istedet for å kjøpe ny.

 

Eneste jeg kommer til å savne er integrert ethernet, men jeg har nå kjøpt usb-adapter så det får funke.

Nice^^

Gleder meg ihvertfall sykt til jeg får MBA'en min :)

Men fikk nettopp bekreftelsen... Estimated delivering time 22. sept -.- Mens på hjemme siden stod det 1-3 dager! Når er det du får din Mac?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...