Gå til innhold

Sitter fast i boot-screen (boot loop) HTC Desire


JayCamino

Anbefalte innlegg

Jeg ville prøve siste LeeDroid med Sense 3.0. Lastet ned begge pakkene, tok backup og wipe data. Installering gikk smertefritt, ingen error osv. Men når jeg skal starte telefonen (HTC Desire), så kommer først HTC-logoen opp, etterfulgt av LeeDroid-skjermen, så bare rebooter telefonen seg, og den går i loop.

Jeg prøver å komme meg inn i recovery modusen (volume_down+power), men det går ikke. Jeg har også prøvd uten SD-kort, men det gikk heller ikke. Jeg har heller ikke funnet noen bra forklaring på interwebz på hva jeg kan gjøre.

 

Noen som kan hjelpe meg litt?

 

 

Edit: Jeg kom meg inn i recovery, og fikk restored backupen min. Ser ut til å gå.

Endret av JayCamino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville prøve siste LeeDroid med Sense 3.0. Lastet ned begge pakkene, tok backup og wipe data. Installering gikk smertefritt, ingen error osv. Men når jeg skal starte telefonen (HTC Desire), så kommer først HTC-logoen opp, etterfulgt av LeeDroid-skjermen, så bare rebooter telefonen seg, og den går i loop.

Jeg prøver å komme meg inn i recovery modusen (volume_down+power), men det går ikke. Jeg har også prøvd uten SD-kort, men det gikk heller ikke. Jeg har heller ikke funnet noen bra forklaring på interwebz på hva jeg kan gjøre.

 

Noen som kan hjelpe meg litt?

 

 

Edit: Jeg kom meg inn i recovery, og fikk restored backupen min. Ser ut til å gå.

Wipe cache i recovery tror jeg ville løst problemet uten at du hadde trengt å restore backup :)

Lenke til kommentar

Jeg ville prøve siste LeeDroid med Sense 3.0. Lastet ned begge pakkene, tok backup og wipe data. Installering gikk smertefritt, ingen error osv. Men når jeg skal starte telefonen (HTC Desire), så kommer først HTC-logoen opp, etterfulgt av LeeDroid-skjermen, så bare rebooter telefonen seg, og den går i loop.

Jeg prøver å komme meg inn i recovery modusen (volume_down+power), men det går ikke. Jeg har også prøvd uten SD-kort, men det gikk heller ikke. Jeg har heller ikke funnet noen bra forklaring på interwebz på hva jeg kan gjøre.

 

Noen som kan hjelpe meg litt?

 

 

Edit: Jeg kom meg inn i recovery, og fikk restored backupen min. Ser ut til å gå.

Wipe cache i recovery tror jeg ville løst problemet uten at du hadde trengt å restore backup :)

 

Ah, takk. :)

Prøve å gjenta hele greia nå, tenkte jeg.

Lenke til kommentar

Jeg både leser og ser filmklipp at man må partisjonere SD til 1gb, ellers får man boot loopen som jeg sliter med. Problemet er at i ROM Manager så får man max 512 mb (i gratisversjonen), og i recovery modus/Clockwork så får jeg ikke partisjonert. Det skal være under advanced, men det står ingenting om det der.

Lenke til kommentar

Gå inn på xda-developers.com så ser du hvilke HBOOT's som er anbefalt for din ROM, der får du også guide.

 

EDIT: Her har du link til forskjellige HBOOT's: http://alpharev.nl/ forsto det slik at du burde bruke Bravo Stock (den øverste på lista lengre ned)

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1170633

 

EDIT2: Ser i tråden at det kreves 1 GB EXT3 så det er kanskje derfor det er fucked.

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Gå inn på xda-developers.com så ser du hvilke HBOOT's som er anbefalt for din ROM, der får du også guide.

 

EDIT: Her har du link til forskjellige HBOOT's: http://alpharev.nl/ forsto det slik at du burde bruke Bravo Stock (den øverste på lista lengre ned)

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1170633

 

EDIT2: Ser i tråden at det kreves 1 GB EXT3 så det er kanskje derfor det er fucked.

 

Thanks.

 

Jeg tar og prøver den LeeDroid-versjonen som heter NoA2SD. Den krever visst kun root, og ikke noe annet.

Endret av JayCamino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...