Gå til innhold

Nokia nei takk


Anbefalte innlegg

Kjøp aldri en Nokia 5210.

Jeg har hatt min i et halvt år nå og den har netopp kommet tilbake fra sin service nr 2.

Av problem nevnes: mistet dekningen i tider og utider, hang seg opp i menyer vibrator fungerte ikke.

Disse problem ble løst på 1 service.

Neste Problem: gikk ikke ann å snakke med fullt batteri og maks signal. ( bare hakking og skurr )

Har fortsatt problemer med at dekningen forsvinner og at det ikke går ann å skrive lange meldinger. :evil:

 

Min neste telefon kan være hva som helst, bare ikke en NOKIA.

Nokia burde endre slagord til: Nokia disconnecting pepole. :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis min neste mobil blir en Siemens SX1, så er det i hvertfall ikke pga at Nokia lager trøbbeltelefoner (Det er fordi SX1 har Symbian!).

 

Jeg har aldri hatt problemer med mine Nokia'er, og har aldri vært på et verksted før med en mobil. Samme med resten av familien.

 

Min far har hatt sin SE T68 på verksted 2 ganger... Men jeg sier ikke at SE er dårlig av den grunn. (I motsetning til hva utrolig mange har en tendens til å si hvis det er en Nokia som feiler :evil: ).

Lenke til kommentar
Kjøp aldri en Nokia 5210.

Jeg har hatt min i et halvt år nå og den har netopp kommet tilbake fra sin service nr 2.

Av problem nevnes: mistet dekningen i tider og utider, hang seg opp i menyer vibrator fungerte ikke.

Disse problem ble løst på 1 service.

Neste Problem: gikk ikke ann å snakke med fullt batteri og maks signal. ( bare hakking og skurr )  

Har fortsatt problemer med at dekningen forsvinner og at det ikke går ann å skrive lange meldinger.   :evil:  

 

Min neste telefon kan være hva som helst, bare ikke en NOKIA.

Nokia burde endre slagord til: Nokia disconnecting pepole. :grumpy:

 

 

okey...dette er jo bare deg da...jeg har selv hatt 22 mobiler nå...(selv om det står litt lenger under at jeg bare har hatt 13)

Har aldrig hatt noe problemer med nokia...

Når jeg hadde se t68 å se t610 fikke jeg bare problemer! de slo seg av å hang seg opp!

ALDRIG skal jeg har SE igjen (noe som du ville sagt sikkert!

Grunner til at folk sier at det går mest galt med nokia er at noka selger best...vist du skjønner....

Hadde det vært SE som hadde solgt like mye som nokia hadde det vært se som hadde vært "dritt telefonene" på markede!!

Jeg mener det når du melder deg på et forum slik som www.amobil.no går du ikke inn for å snakke dritt om telefonene...!

 

Jeg har nå nokia 3650...

Den banker alt annet av telefoner på markede bortsett fra p800....

 

 

Egentlig er jeg så lei av å lese om de som starter nye emner om at nokia er dritt osv...

ALLLE! telefonene har progblemer....!!

Lenke til kommentar

Godt sagt.

 

Folk innser ikke at Nokia selger klart mest, og dermed har klart flest telefoner som er feil på.

 

Ja, det var noen modeller som hadde høy feilprosent. Men det betyr ikke at Nokia lager telefoner med dårlig kvalitet. Jeg har ikke hørt om nyere telefoner fra nokia (DCT-4 modeller) som har vært spesielt utsatt for feil.

Lenke til kommentar

 

Jeg har aldri hatt problemer med mine Nokia'er, og har aldri vært på et verksted før med en mobil. Samme med resten av familien.

 

 

Ikke jeg heller, alle i familien har nokia, besteforeldre, tanter og onkel har nokia men jeg har ikke hørt om problemer med de bortsett fra at noen ikke vet hvordan man skrivermelding men det er ikke telefonens feil :wink:

Lenke til kommentar

Min erfaring med nokia er at de har endel bugs, men mest i nyere modeller, eller, ikke de aller eldste ihvertfall. 3210 og 3310 opplevde jeg som relativt feilfrie, men 8310, 3510 og 7210, huff, de hadde mange feil.

 

Nokia har høyest feilprosent, det er ikke til å komme unna. Men det betyr ikke at de ikke at alle mobilene deres har like mye feil.

Lenke til kommentar
Jeg har en kone som skriker og kjefter, maser om alt mulig dritt....

Skal jeg gifte meg igjen, blir det iallefall ikke med en KVINNE.. eh ? :-)

 

Nå er det vel slik at det er flere mobiltelefon-merker, mens de fleste av oss har kun en mulighet når det gjelder kjønn på partneren. Så sammenligningen er en smule spissformulert...men det var kanskje meningen ???

 

Når det gjelder Nokia mobiltelefoner har jeg hatt maange de siste årene, men feilfrie var kun den gamle 1610 samt 5210`ern jeg har hatt det siste halvåret. Ellers har det vært bare krøll.

 

Så hvorfor ikke prøve et annet merke? Har vel vent meg litt for godt til menysystemet...

Lenke til kommentar

Min tur; :)

 

Hele family'n min har, og har kun hatt, nokia. Først faren min, som kjøpte en nmt telefon i .. 94' tror jeg.. Så kjøpte han 6110 når den kom ut, hadde den i noen år før jeg overtok den etter min litt eldre 3210 :) Han kjøpte så en 8210 - nå har han en 8310.

 

Så kjøpte jeg 6210, så 7650, og nå 7250. Søstrer, og andre medlemmer av slekten, har også kun hatt nokia.

 

Eneste problemer har vært med skjermen på 8210, og 6110. Rent teknisk var det ikke noe problem med 6110, men den er i bruk enda, så den har blitt litt blass.

 

Poenget er; nokia lager ungdomstelefoner. Ungdommer ødelegger telefoner relativt effektivt. "Beviset" er vel at eldre mennesker ikke herjer så med telefonene, så de slites ikke unødig. En hvilken som helst telefon av hvilket som helst merke vil, etter all sannsynlighet, slutte å virke når "fulle" fjortiser heller sprit over den, eller kaster den i veggen når mamma gir ut husarrest ;)

 

Et annet viktig poeng er at dersom enkelte klarer å ødelegge telefonen selv (les: sprit eller frustrasjon), så vil de prøve seg på "produktfeil fra leverandørens side".. Som igjen blir ført opp som en av de fem telefonene fra nokia som har feil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...