Gå til innhold

Nytt TV-kort, hva jeg skal kjøpe?


Anbefalte innlegg

Mitt gamle TV-kort gikk opp i røyk her om dagen, og jeg vil ha nytt!! Tenkte på å legge med på 500-1000 kroner, men er veldig uskikker på hva jeg skal kjøpe. Hadde et fra Pinnacle, som jeg gav ca 500 for, blir vel 3 år siden nå, og jeg synes ikke bildekvaliteten var så veldig god... lav oppløsning og dårlig bilde... husker desværre ikke hva kortet het, og nøyaktig hvilken oppløsning, men hvis du har et kort du er fornøyd med, hadde det vært fint om du hadde svart og fortalt meg hva du synes er bra/dårlig med ditt kort :)

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på å kjøpe Asus sitt Tv FM Card på komplett... Koster 814 kr, og har den beste bundlen av den prisklassen, samt en meget bra fjernkontroll. Evt kan du kjøpe TerraTec sitt Cynergy 600, eller Pinnacle PCTV Pro.

 

Trenger du ikke radio klarer du deg lenge med Cynergy 400 fra TerraTec, som i mitt syn er det beste valget på det nivået.

 

Lykke Til!

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med MSIs TV @nywhere Master? Sjekka litt rundt på nettet, og det skal vist ha den beste bildekvaliteten (10bits decoding??) Vistnok ingen andre som har det, asus har 9bit, pinnacle-kortene har 8 (er ikke de pinnacle-kortene gamle?) Noen som har peiling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...