Gå til innhold

Må komme meg til Moss lufthavn fra Kr.sand


Resonate

Anbefalte innlegg

Hey.

 

 

Jeg sitter i Kr.sand og skal dra til Polen i mårra fra Rygge lufthavn i Moss. Noen tips til åssen jeg kan komme meg dit billigst mulig? Vet jeg kan ta bussen til Oslo og derfra til Moss, men det er så sykt lang tid med buss :(

 

Vet at det går båt fra Horten til Moss, noe som høres kjekt ut. men hvor stopper bussen i nærheten av Horten og sånt? må jeg ta taxi fra busstoppen til båten? noen som har noe informasjon til meg?

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tar sørlandsekspressen, så vi vil bussen slippe deg av på en bensinstasjon langs med E-18 (Koppstad). Derfra må du komme deg til havna i Horten, men jeg er ikke kjent med bussene som går fra Koppstad til Horten. Uansett så er jeg ganske sikker på at bussen fra Koppstad har holdeplass ikke så langt unna havna. :)

 

Håper det hjalp litt.

Lenke til kommentar

Hey.

 

 

Jeg sitter i Kr.sand og skal dra til Polen i mårra fra Rygge lufthavn i Moss. Noen tips til åssen jeg kan komme meg dit billigst mulig? Vet jeg kan ta bussen til Oslo og derfra til Moss, men det er så sykt lang tid med buss :(

 

Vet at det går båt fra Horten til Moss, noe som høres kjekt ut. men hvor stopper bussen i nærheten av Horten og sånt? må jeg ta taxi fra busstoppen til båten? noen som har noe informasjon til meg?

 

Takk :)

 

Fly fra Kristiansand til Gardermoen - ta flybussen mot Fredrikstad/Sarpsborg som tar en time og 40 min. Prisen er drøye kr 250,-. Avgangen med SAS kl 08:45 fra Kjevik koster kr 850,-.

 

Da slipper stressende bytter i Horten og ferge, samt nye bytter i Moss. Går ut fra en taxi fra Fergekaia i Moss til Rygge fort vil koste en 3-400 kr. Buss Kr sand - Kopstad kr 355,-. Taxi Kopstad-Horten anslagsvis 3-400 kr. Ferge koster KR 33,-

 

God tur!

Endret av Super_Glue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...