Gå til innhold

Problem å sende MMS på T610 med Chess


Gjest Slettet-NN7wWQ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NN7wWQ

Har hatt Chess en uke nå, og når de annonserte at de hadde gratis MMS tenkte jeg at jeg skulle ta å sende noen sånne.

Av og til nådde de fram etter få min, av og til ikke, av og til kom den dobbelt, og av og til måtte jeg prøve to ganger før jeg fikk sendt den ut. Men nå i det siste får jeg bare 'Kommunikasjons feil' uanset hva jeg gjør.

For litt siden når jeg oppdaget problemene sendte jeg 'MMS ERICSSON' til 1999 på ny, og fikk nytt oppsett. Da gikk den neste MMS som smurt, og kanskje enda en etter det.

 

Har prøvd å sende sms for å få nytt oppsett tre ganger nå, men kommer aldri noe.

 

I slutten av juli brukte jeg NetCom til å sende MMS, og dette gikk bra, det gikk nå i hvert fall. Hadde litt start problemer der og, der de aldri nådde fram o.l. men etter litt "fikset" jeg det nå sånn at jeg fikk sendt.

 

Telefonen er ikke bindt til NetCom.

Jeg bruker jo WAP helt fint, så skjønner ikke hva problemet kan være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle hjelpen kommer ...NÅ!

 

Har chess selv og hadde akkurat samme problem som dere!

(mulig dere har glømt en ting) ...det hadde nemlig jeg!

 

Dere må ringe chess kundeservice på Telefon 06060

og be dem åpne for MMS på "ditt mobil nr"!

Går ca 1 time... og da funker det!

 

Vet ikke hvorfor di har et sånn system... :wink:

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Hei alle hjelpen kommer ...NÅ!

 

Har chess selv og hadde akkurat samme problem som dere!

(mulig dere har glømt en ting) ...det hadde nemlig jeg!

 

Dere må ringe chess kundeservice på Telefon 06060

og be dem åpne for MMS på "ditt mobil nr"!

Går ca 1 time... og da funker det!

 

Vet ikke hvorfor di har et sånn system... :wink:

 

Lykke til

 

Dette gjelder blant annet også sense.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

For et teit system da. I hvert fall at de ikke opplyser skikkelig om det. Hvordan skal (f.eks.) min mor klare dette? Hadde aldri klart å funnet ut noe sånt. Sett at hun hadde Chess eller Sense da..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

Ringte de nå for litt siden. Han jeg snakket med sa at han nettopp hadde snakket med en annen som hadde det samme problemet, for begge oss hadde MMS sluttet å virke for noen dager siden, men han hadde jo brukt det fint i noen måneder, i motsetning til mine få dager, så det er nok noe som ikke er som det skal.

 

Han trodde det var Telenor som var på ferde, og sa han skulle sende de en mail for å høre hva som kunne være i veien.

 

Nok en gang rask, effektiv og hyggelig kundeservice :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

Ja akkurat det jeg får, prøvd så og si alt. Tror ikke alle oss som gjør feil.

 

Må innrømme at dette er dårlig av Chess.. (kan jo være Telenor sin feil da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...