Jan Erik Engan Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Bilde som gir en følelse av og være der.Opplever det svært naturtro i farger.
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Skrevet 2. september 2011 Bilde som gir en følelse av og være der.Opplever det svært naturtro i farger. Takker Jan Erik
karoald Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Eit rent fint foto av en fint sunn natur--mykje fin natur ja-har brukt og bruker den mykje ,men kunna sikkert brukt den mer.
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Skrevet 2. september 2011 Eit rent fint foto av en fint sunn natur--mykje fin natur ja-har brukt og bruker den mykje ,men kunna sikkert brukt den mer. Tusen takk for kommentaren Karost
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Flott innbydende naturbilde - skarpt og fint!
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Skrevet 2. september 2011 Flott innbydende naturbilde - skarpt og fint!
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Skrevet 2. september 2011 Flott innbydende naturbilde - skarpt og fint! Tusen takk Torhild
wasco Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Joda, jeg har gått og trasket en del innover i disse traktene, og det er en flott og typisk vestlandsnatur. Bildet fomidler på en fin måte dette landskapet Godt eksponert og uten antydning til støy denne gangen Og ikke minst et perfekt eksempel på moderat HDR uttrykk
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Skrevet 2. september 2011 Joda, jeg har gått og trasket en del innover i disse traktene, og det er en flott og typisk vestlandsnatur. Bildet fomidler på en fin måte dette landskapet Godt eksponert og uten antydning til støy denne gangen Og ikke minst et perfekt eksempel på moderat HDR uttrykk
Trond Stordal Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Flott landskap, fint å se noe annet enn det jeg er vant til...
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Skrevet 2. september 2011 Flott landskap, fint å se noe annet enn det jeg er vant til... Takker Trond
Harald Gjerholm Skrevet 2. september 2011 Skrevet 2. september 2011 Veldig bra. Får lyst til å ta sekken og vandre innover. Hjalp med treet i forgrunnen til å skape dybde.
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Skrevet 2. september 2011 Veldig bra. Får lyst til å ta sekken og vandre innover. Hjalp med treet i forgrunnen til å skape dybde.
Kjell Arne Stava Skrevet 2. september 2011 Forfatter Skrevet 2. september 2011 Tusen takk for god tilbakemelding Harald
Anbefalte innlegg