Slushy Snøball Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Har fyllt 16, og har tatt Traffikalt Grunnkurs med Mørkekjøring. Har også øvelseskjørt en del med vanlig personlig. Vurderer å skaffe meg Scooter, men da lurer jeg på hvilke ting jeg er nødt til å gjennomføre før jeg har lappen. Er det noe kjøretimer, kurs o.l? og hvilke pris havner man på til slutt?
lur4d Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 (endret) Mopedkurs: 5000,- på kjøreskolen nærmest meg. Sjekk med kjøreskolen din. EDIT: Så må du jo beregne + teoribok, teorieksamen og oppkjøring. Endret 31. august 2011 av jdmik
mathos Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Er det ikke vanlig å ta mopedlappen via skolen? Vi måtte ta traffikkalt grunnkurs, mørkekjøring og selvsagt teorien selv, mens resten gjorden vi gratis gjennom skolen.
A E S T H E T I C Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Er det ikke vanlig å ta mopedlappen via skolen? Vi måtte ta traffikkalt grunnkurs, mørkekjøring og selvsagt teorien selv, mens resten gjorden vi gratis gjennom skolen. Det er ikke sånn lenger, i fjor var det siste året det var sånn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå