Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vise interesse og initiativ indirekte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med indirekte? vis du vill havne som venn, så kan du vise interesse indirekte.

Vis du vill noe mer så vær direkte!!

Tenk vor kjedelig det er for jentene og snakke "slader" med enda en venninde??

Skrevet

Hvis du med direkte mener "leken øyekontakt, flørting, touching osv" er jeg enig med deg. Men å proklamere interessen din med ord er en særdeles dårlig idè ;) Sjekk ut "den store PU - tråden", der finner du mye tips vil jeg tro.

Skrevet

Bruke ord er altid en dårlig ide :p hehe. Så vis hva du vill er en bedre måte og si det på.

Men når man blir litt eldre funger en fin blanding, for da blir jente ørelite granne sjokket over hva en gutt "tør" og si ;)

Skrevet

Skjer med frekke svar fra enkelte her a? Hvis dere ikke liker hva han poster, så gi beng i å skrive slike kommentarer da. Tror heller gutten tar hintet hvis folk slutter å svare han, en om dere oppfører dere som barn. jeez!

Skrevet

Skjer med frekke svar fra enkelte her a? Hvis dere ikke liker hva han poster, så gi beng i å skrive slike kommentarer da. Tror heller gutten tar hintet hvis folk slutter å svare han, en om dere oppfører dere som barn. jeez!

Fordi dette er hans 3-4 bruker, og hans 5? Tråd om hvordan en får seg venner, eller kjæreste (er et mye høyere tall, om en tar de trådene fra hans tidligere brukere og). Han er rett og slett håpløs.

Skrevet

Som jeg sa tidligere, ignorer han da vel. Dette er enkel barnepsykologi, dersom en ber om oppmerksomhet og man ikke gir den, vil den omsider opphøre, trenger ikke å slenge dritt. true story bro :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...