Gå til innhold

Anbefal meg et pvp-spill!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Begynner å bli rimelig lei å spille single player spill. Lurte på om noen kunne anbefale meg et pvp-spill med litt giv. Med det mener jeg at jeg kan utvikle karakteren min litt med "levels, skills eller andre erfaringer".

 

Jeg ser helst at dette er på pc, så slipper jeg å okkupere tv'n til fruen. Men har PS3 også, hvis det skulle være et spill jeg absolutt må prøve!

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var lett, www.bloodlinechampions.com :D

 

Sjekk ut Bloodline Champions tråden her

 

Ser virkelig gøy ut det! Vanskelig å komme i gang?

 

Er meget avhengighetsskapende, ganske lett å komme igang men ikke lett å bli god. Dvs man kan spille MYE før man blir lei :)

 

Du finner info om det aller meste på forumet: BLC Forum

 

Er f2p så bare å laste ned og sette igang. Begyn med tutorialen, så velg deg ut en bloodline og øv inn alle abilitiesene han/hennes i singleplayer mode før du kjører igang customgames (pvp).

 

Det anbefales at du avventer litt med ladder games selv om du har mulighet for dette allerede ved lvl 5. Mange tar disse tellende liga matchene meeeget alvorlig så du burde kunne bloodlinen din bra før du begir deg ut på det :)

 

Bare skriv/spør i bloodline tråden om du lurer på noe!

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

League of legends! Gratis.

Level 1-18 i hvert game, 4 abilites som du levler opp i ranks etter hvert som du kommer opp i level. Gull for å drepe andre spillere og fiendenes tårn/byggninger/minions.

Kjøpe utstyr som gjør deg sterkere.

 

Kort sagt får du fullt utstyr og max level i løpet av hvert game på 30-40 minutter (noen ganger kortere, andre ganger lenger, si max en time per game).

 

Samtidig har du en profil som får xp og points. Etter hvert som du kommer i høyere levels får du flere og bedre runes og nye "talents" som hjelper championen din litt in game.

For Points kan du kjøpe nye champions, runes osv.

 

Evt kan du kjøpe en annen type poins for ekte penger, som du kan bruke på champions og skins(endre utseende på dine champions in game). Men du trenger ikke å bruke en krone for å kunne utnytte hele spillet, det er bare en snarvei til å unlocke nye champs raskere.

 

Eneste negative:

Mye å sette seg inn i ang. hva alle champions gjør (så du vet hva du kan forvente og hvordan kontre dem/forsvare seg).

Men desto morsommere når man mestrer det og klarer å forutse fiendens trekk.

 

Jeg og mine kompiser er i hvert fall hekta og selv om vi har prøvd HoN er det ingen av oss som gidder det over League of Legends (LoL).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...