Gå til innhold

Hjlep til valg av android telefon, ca 2000,-


Anbefalte innlegg

heisann!

 

Min trauste gamle Samsung skyvetelefon begynner å hangle, og derfor må jeg ha en ny telefon. Jeg ser for meg en ikke altfor dyr (makspris rundt 2000kr, uten abbonement) telefon med android (helst 2.3, eller i hvertfall mulighet til å oppdatere til 2.3). De viktigste tingene er en stor og god skjerm, samt god batterilevetid. Flash funksjon i nettleseren er også en fordel. Youtube, Facebook... etc.

 

Jeg har kikket litt selv, og har funnet LG p500 optimus one som kanskje kan være et alternativ, ankepunktet mot denne er at den begynner å bli "gammel" og det kan hende jeg vil få en bedre mobil for ikke så veldig mye dyrere. Ellers virker også HTC wildfire S som et alternativ, men jeg er ingen storfan av HTC. Samsung og LG liker jeg godt, men har dere noen gode tips er det bare å komme med dem, samme hvilket merke mobilen er

 

 

---------------------------------------

Tilleggspørsmål: Jeg har til nå brukt kontantkort til mobilen (fri familie og ellers lite ringing/meldinger gjør det hensynsfullt), men lurer på om jeg bør skaffe meg et abonement med en del inkludert eller fri datatrafikk når jeg kjøper ny mobil. I så fall er jeg ute etter et abonement som har lav fastpris i måneden, helst under 200. Akkurat nå er mobilen i seg selv viktigere da, ettersom jeg sikkert kommer til å ønske meg den til jul.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lenge til jul, så du får avvente det her fram til november/desember. Hva er galt med HTC?

 

Faren min har en, og den er så vanskelig å snakke i. Touchskjermen reagerer ved den minste berøring, og det lager krøll når den holdes opp til øret.... Jeg får vel vente til Julen nærmer seg litt mer ja. Takk for svar begge to

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...