Gå til innhold

Fototreff i Stavern 24 september 2011


Anbefalte innlegg

På tide med et høsttreff i Larvik (Stavern) igjen :D

Viken fotoklubb inviterer alle Digit's medlemmer til fototreff i Stavern Lørdag 24.09.2011.

 

Vi har vært så heldige å få klubblokaler i en av bygningene på Fredriksvern verft, og "basen" blir derfor på dette praktfulle stedet; http://www.forsvarsbygg.no/festningene/Festningene/Fredriksvern-verft/

 

Dette blir som vanlig et uhøytidlig fototreff med livlige diskusjoner, morsomme historier og pølsegrilling. Men det er mange muligheter for de som også har lyst til å fotografere; Studiofotografering i klubblokalene, gammel verneverdig arkitektur, landskap og et hav av fargerike detaljer for de som liker å fotografere dette.

 

Siden kategorien Digit-treff ikke er på plass, har jeg lastet opp en god blanding av bilder fra tidligere treff i min portfolio;

http://jannecas.foto.no/

bildene ligger under linken fototreff for de som har lyst til å ta en titt.

 

Hilsen oss i Viken Fotoklubb

Janne, Hans Petter, Anne, Kjell Ronald, Andre, Marit og Ragnar :)

 

post-253809-0-55291100-1314459744_thumb.jpg

Endret av Janne caspersen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På tide med et høsttreff i Larvik (Stavern) igjen :D

Viken fotoklubb inviterer alle Digit's medlemmer til fototreff i Stavern Lørdag 24.09.2011.

 

Vi har vært så heldige å få klubblokaler i en av bygningene på Fredriksvern verft, og "basen" blir derfor på dette praktfulle stedet; http://www.forsvarsbygg.no/festningene/Festningene/Fredriksvern-verft/

 

Dette blir som vanlig et uhøytidlig fototreff med livlige diskusjoner, morsomme historier og pølsegrilling. Men det er mange muligheter for de som også har lyst til å fotografere; Studiofotografering i klubblokalene, gammel verneverdig arkitektur, landskap og et hav av fargerike detaljer for de som liker å fotografere dette.

 

Siden kategorien Digit-treff ikke er på plass, har jeg lastet opp en god blanding av bilder fra tidligere treff i min portfolio;

http://jannecas.foto.no/

bildene ligger under linken fototreff for de som har lyst til å ta en titt.

 

Hilsen oss i Viken Fotoklubb

Janne, Hans Petter, Anne, Kjell Ronald, Andre, Marit og Ragnar :)

 

 

 

Det virket som et hyggelig fototreff og siden jeg har en god venn som bor i Stavern kan jeg tenke meg å være med. Er det bare å møte opp?

Lenke til kommentar

 

Det virket som et hyggelig fototreff og siden jeg har en god venn som bor i Stavern kan jeg tenke meg å være med. Er det bare å møte opp?

 

Det pleier jo alltid å være noen som bare møter opp, men det er greit å si i fra hvis du vet at du kommer. Etter vi sendte ut innbydelser på facebook tidligere i dag ser det ut som det kommer til å bli ganske mange, også folk som har meldt seg ut av Digit for lenge siden. Håper du kommer :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan synes dere det skal gjøres i forhold til bilder fra slike treff som legges inn på digit? Vi har jo kategorien "Digit-treff", men det går også an å opprette aktiviteter på lik linje med temadager som bildene legges inn i hvis man ønsker å legge bildet i en annen kategori, men fremdeles "tag'e" det som fototrffet.

Lenke til kommentar

Hvordan synes dere det skal gjøres i forhold til bilder fra slike treff som legges inn på digit? Vi har jo kategorien "Digit-treff", men det går også an å opprette aktiviteter på lik linje med temadager som bildene legges inn i hvis man ønsker å legge bildet i en annen kategori, men fremdeles "tag'e" det som fototrffet.

Hei!

Se der ja, følger ikke helt med, trodde ikke denne kategorien var på plass jeg :)

 

Jeg vet at flere etterlyste for lang tid tilbake (på gamle digit)at man kunne laste opp bilder fra treff som ikke gikk under regelen ett bilde pr døgn og som ikke blir lagt ut under bildekritikken. Bilder fra de siste treffene vi har hatt har blitt lastet opp på facebook, men det hadde jo vært hyggelig å legge dem på digit. Jeg mener å huske at Kai Thon "åpnet" kategorien Digit-treff slik at man kunne laste opp flere bilder etter høst-treffet i larvik i 2008 :)

Lenke til kommentar

Sånn som vi har gjort her inne i flere år kan dere jo gjøre. Da gjør alle det likt.

 

http://www.diskusjon...owtopic=1365532

 

Mulig det har fungert greit for dere tidligere, men kanskje på tide å endre på dette?

Med en egen bildekategori for Digit treff blir det mye mer oversiktlig enn å skrolle nedover i en masse innlegg. Det er også letter å finne tilbake til treffene som har vært, da alle ligger på samme plass.

 

Støtter forslaget til Janne at en legger til en egen kategori for Digit treff uten begrensninger for antall pr dag/døgn

Lenke til kommentar

Vi har også fått tilgang på Galeiscenen, noe som gjør at vi har planlagt en del spenstige muligheter for studiofotografering.

 

Vil også minne om at det IKKE er værforbehold på dette treffet. Vi kommer tilbake med opplysninger av praktisk art mht mat, kjøring, parkering osv osv.

 

Vi gleder oss til å se dere alle sammen :) Ring gjerne en av oss dersom du lurer på noe :)

 

Hilsen Janne, Anne, Hans Peter, Kjell Ronald, Marit, Andre og Ragnar

Lenke til kommentar

Litt mer info:

 

Treffet starter kl. 10.00 i ”leieren” og vi avrunder dagen (fotograferingen) et sted mellom kl. 18.00 og 19.00. Hvis det er stemning for det, spiser vi eventuelt pizza i Stavern etterpå.

 

Mat; Vi kommer til å selge pølser, brus, vafler og kaffe.

...

Det blir også loddsalg, og den heldige vinneren får en meget flott premie:)

 

Som Ragnar allerede har nevnt, får vi låne galeiscenen hvor det blir satt opp to sett studiobelysning og en trampoline.

 

Her er mer info om stedet vi skal være:

 

http://www.forsvarsbygg.no/ftp/verneplaner/Fredriksvern%20HQ%20visning.pdf

 

Håper det kommer noen fra nye digit også, det er en stor gjeng med hyggelige fotoentusiaster som har meldt seg på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...