Gå til innhold

Problem med å joine "Homegroup"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Treng litt hjelp her. Har akkurat flytta i leilegheit, og får ikkje nettverket til å fungere slik det skal. Har eigentleg ikkje noko komplisert behov her, vi har hovedsakleg to pcar som skal i samme homegroup, og en tredje som av og til blir brukt her.

Men oppsettet er som følger

10/10 mbit fiberboks fra Mimer

Pc1: Stasjonær pc med trådlaus tilkobling(Windows 7, alle oppdateringer)

Pc2: Bærbar pc med trådlaus tilkobling(Windows 7, alle oppdateringer)

Desse får eg altså ikkje til å "prate sammen". Ikkje finn dei kvarandre når eg leiter manuelt i "Mine nettverkssteder", ei heller kan den eine pcen joine homegroupen eg har laga. Dette har eg prøvd begge veiar. Har prøvd å synkronisere klokkene på begge pcane til å bli like(skjønner at dette er viktig).

Nokon som har tips? Takker på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Felles knutepunkt for begge maskiner er altså denne "fiberboksen" din?

så fremt feilen/problemet er relatert til det fysiske nettverket mellom maskinene, og ikke oppsettet så vil en løsning være å installere en billig switsj som knutepunkt mellom maskinene, og deretter koble svitsjen til fiberboksen (modem/ruter?)

Skrevet

Ja, fiberboksen er vel einaste knytepunkt mellom dei ja. Eg har ein D-Link DIR-635 liggande frå tidligare, kan denne brukast til det du tenkte på der?

Takk for svar :)

Skrevet

Kanskje. Om du deaktiverer firewallfunksjonen i ruteren så burde det jo virke.

Men min erfaring er at rutere kan være lumske dyr å hanskes med når det kommer til deling av mapper i windows. Kjøp av en billig svitsj er det som alltid her fungert best hos meg.

Skrevet

ja du kan bruke den dir-635 til dette, logg inn på fiber boxen og sett denne i brige mode, og koble kabel mellom di boksene inn i Internett porten på dir-635 og sett opp nettverket som du ønsker, husk og sett dir-635 til og mota WAN adresse fra DHCP hvis du ikke har noe spesifikt konto oppsett fra din isp som PPPOA\E tilknytning

• 1 måned senere...
Skrevet

ja du kan bruke den dir-635 til dette, logg inn på fiber boxen og sett denne i brige mode, og koble kabel mellom di boksene inn i Internett porten på dir-635 og sett opp nettverket som du ønsker, husk og sett dir-635 til og mota WAN adresse fra DHCP hvis du ikke har noe spesifikt konto oppsett fra din isp som PPPOA\E tilknytning

Hadde heilt gløymt å sjekke her inne noko meir. Har du noko meir informasjon om korleis eg gjer dette knutazz? Korleis logger eg inn på fiber-boksen feks?

Skrevet

Og der fekk eg det til!

Då var det berre å få til slik at eg kan bruke eit remote desktop-program, slik at eg kan starte filmar via laptopen i stua, men frå serveren som stend på kontoret. Radmin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...