Gå til innhold

slutte og røyke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hallo, jeg er en gutt på 16 år. Og jeg har røyka nå snart i 4 år. og trenger noen gode tips til hvrdan jeg kan slutte og røyke som helst ikke tar lang tid :p

 

Røyk til løssnus, løssnus til sterk porsjonssnus, sterk porsjonssnus til porsjonssnus, porsjonssnus til sånn jenteporsjonssnus, jenterporsjonssnus til Onico, Onico til ingenting.

Funket på meg.

 

Og du KAN ikke slutte å røyke fort. Avhengigheten trenger tid til å gi seg.

Lenke til kommentar

Bare bestem deg for å slutte. Det er den mest effektive metoden, men også en av de vanskeligste. Du kan også prøve nikotintyggis og andre alternativer, og du kan også gjøre litt research på hvilke konsekvenser røyking har på kroppen, det vil kanskje motivere deg enda mer. :)

Lenke til kommentar

Har tenkt jeg skulle gjøre ett nytt forsøk allerede i morgen. er det sånn jeg jeg bare tenker ( Nå er jeg røykfri ) og bare presser meg gjennom sugene og etterhvert er jeg røykfri ?

Bare blir det nok ikke, men gjør det nå og ikke vent i mange år. Det blir så absolutt ikke lettere. Et par tips er trening, hold deg unna ting du forbinder med vane-røyking hvis du har det og småspising er veldig effektivt(Tyggis, frukt/grønt o.l.).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...