sodaftw Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 okey, jeg vet at dette ikke er innen denne diskusjonen. Men jeg har ett spørsmål innen å åpne noe som er sperret (vanskelig å skjønne der) På skole pcen så er steam stengt, er det noe mulighet for å komme seg gjennom blokkeringen? ++ hvor skal jeg gå med dette spørsmålet? hvilken seksjon av diskusjon.no ?
chri-ot Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 okey, jeg vet at dette ikke er innen denne diskusjonen. Men jeg har ett spørsmål innen å åpne noe som er sperret (vanskelig å skjønne der) På skole pcen så er steam stengt, er det noe mulighet for å komme seg gjennom blokkeringen? ++ hvor skal jeg gå med dette spørsmålet? hvilken seksjon av diskusjon.no ? Ja det er veldig enkelt, men dersom jeg forteller deg fremgansmåen bryter jeg loven til bl.a diskusjon.no Du har heller ikke lov til å gjøre det på skolen, det er en grunn til at filtret er der.
Hårek Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Har skilt dette ut i en egen tråd. Man skal aldri kapre andres tråder. Det er dessuten ikke noe som skal diskuteres her på forumet, så tråden stenges.
Anbefalte innlegg