ThomasMLS3 Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Hei! Jeg lurer på; kan jeg kortslutte lydkortet på datamaskinen hvis jeg plugger en 3,5mm jack-ledning fra lyd-OUTPUT til lyd-INPUT, med tanke på strøm som føres dit den ikke skal eller noe? Formålet er å ta opp musikken man spiller på datamaskinen, ved å sette ledningen inn i den grønne kontakten og den rosa kontakten, (eller den blåe kontakten for Line-In). Er dette å anbefale, eller står jeg fast når ingen programmer vil ta opp lyd i Win7 inkludert Audacity på dette hovedkortet: ASUS P8Z68. Og gjelder dette for bærbare PCer også? Hilsen ThomasMLS3
Demantios Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Kortslutning kan ikke skje nei. Output er laget for å sende ut, og input er laget for å ta i mot, så de kan ikke ta skade av dette.
ThomasMLS3 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Skrevet 23. august 2011 Men siden det er på samme kretskort (lydkort) og samme ledning som forbinder inn/ut-gangen, så vil det fremdeles ikke skje noe? (Jeg er redd garantien ikke gjelder om det skulle vise seg å være feil).
Flimzes Skrevet 28. august 2011 Skrevet 28. august 2011 Det eneste er at du vil kunne få feedback som makser linjesignalet om lyden fra linje-inn er satt til å bli sendt ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå