bjoagutt Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 Hallo! Jeg har kjøppt en Ipad 2 idag og lurer på om denne bør ladest før jeg bruker den den første gangen ?
greenman Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 Jeg gjør alltid dette med nye mobiler / pcer / nettbrett osv.. Du er jo ikke nødt, men det anbefales av de fleste leverandørene
macusa Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 På Lithium-ion polymer batteri så har vell ikke det noe å si rent teknologimessig.. Men det er jo greit å gjøre det uansett. Men om du plugger i laderen og bruker den samtidig som du lader gjør ikke noe, taper ikke noe levetid på batteriet altså.
Ayb Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Til n97-en min stod det at jeg kunne lade den så lite og ofte jeg ville.
eisa01 Skrevet 20. august 2011 Skrevet 20. august 2011 Den kommer allerede ladet opp, bare å begynne å bruke med en gang.
covah Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Jeg gjør alltid dette med nye mobiler / pcer / nettbrett osv.. Du er jo ikke nødt, men det anbefales av de fleste leverandørene Det stemmer ikke. Lithium baserte batterier (som jo har vært i bruk de siste 10 årene) har ingen nytte av å bli ladet opp på noen spesiell måte før førstegangsbruk. Det er bare å begynne å bruke den og lade den når det er nødvendig. Det er forresten IKKE bra å la disse batterine bli ladet HELT ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå