Gå til innhold

Signalet detter ut :(


Anbefalte innlegg

Hei. Når jeg er på dataen så legger jeg i stor grad merke til at nette detter ut hele tiden. Først når det har koblet seg til igjen og jeg har vært på dataen en stund så detter det ut.. Det er ganske ofte og det tar om lag 20 sekunder før den automatisk kobler seg til igjen. Hater dette pga at jeg spiller spill o.s.v. Jeg sitter i andre etasje mens ruteren er i første. Jeg har en Netgear usb som henter inn signalet. Det er ingen feil med den pga at jeg har prøvd den hos en kompis. Så jeg tenker at det er et problem med ruteren. Ruteren er en Zyxel modell.

Jeg vet det funker å koble til en kabel mellom dataen og ruteren, men jeg får ikke lov til det.

Si ifra vis dere trenger mere informasjon.

 

Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Når jeg er på dataen så legger jeg i stor grad merke til at nette detter ut hele tiden. Først når det har koblet seg til igjen og jeg har vært på dataen en stund så detter det ut.. Det er ganske ofte og det tar om lag 20 sekunder før den automatisk kobler seg til igjen. Hater dette pga at jeg spiller spill o.s.v. Jeg sitter i andre etasje mens ruteren er i første. Jeg har en Netgear usb som henter inn signalet. Det er ingen feil med den pga at jeg har prøvd den hos en kompis. Så jeg tenker at det er et problem med ruteren. Ruteren er en Zyxel modell.

Jeg vet det funker å koble til en kabel mellom dataen og ruteren, men jeg får ikke lov til det.

Si ifra vis dere trenger mere informasjon.

 

Håper noen kan hjelpe meg med dette.

 

En kompis hadde samme problem. Prøv å resette routeren til default og sikre den på ny med WPA. Ikke mye arbeid og skulle fikse problemet helt. Om du ikke får lov til det koble deg til routeren (sannsynligvis: 192.168.0.1 192.168.1.1 10.0.0.1) og med passord admin eller 1234 skulle INGEN av de fungere så må du rett og slett spørre foreldrene dine. Hvis foreldrene dine også plages med dette så burde en reset av routeren ikke være et problem.

 

Si ifra om ingenting av dette er av hjelp så skal vi se på andre løsninger. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...