Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venn ødela forhold


Anbefalte innlegg

Hei

 

For noen måneder siden var jeg ute å spiste med noen venner, jeg og en som var en utrolig god venn av meg gikk så hjem sammen etterpå. På veien hjem kommer det ei jente syklende, hun går av sykkelen og slår følge med oss. Jeg viste ikke hvem det var, men det viste seg å være søskenbarnet til vennen min (la oss kalde han Ola, og jenta Kari).

Jeg ble veldig godt kjent med "Kari" og vi snakket hele veien hjem, når vi kom til huset til "Ola" gikk jeg hjemmover dvs samme vei som "Kari", utenfor huset mitt stod vi å snakka i et kvarter om alt mulig, og vi ble enige om å møtes.

 

Jeg snakker med "Ola" om at jeg liker søskenbarnet hans osv, det synes han er helt greit og han synes det er morsomt.. Den 17 mai starter det, først blir jeg kødderingt av søskenbarna til Ola (hvor også Kari var der). Senere finner jeg ut at Ola har fortalt masse dritt om meg til Kari..Han har også ved mange anlednigner sendt melding på facebook slik som: "Synes du *mitt navn* er litt søt, eller synes du han er litt rar?" (jeg har fått vite det gjennom venner). Mye av det han Ola forteller er ikke sant!! og han gjør om på ting jeg sier for å latterliggjøre meg.

 

Jeg har prøvde å snakke med ho Kari, men ho vil ikke engang møte eller snakke med meg lenger. Jeg sendte ho melding og ringte henne, men da svarte hun at hun ikke ville ha et forhold og at hun ville ha det slik det er nå.. og det er etter at Ola har sagt mye rart..

 

Dette skjedde for et par måneder siden, og jeg har ikke glemt Kari, men har bestemt meg for å move on. Uansett vil jeg ha hevn over Ola, og jeg bør kanskje nevne at han har noen Psykopatiske trekk.

 

Noen som har tips til hevn? eller andre muligheter. Fordi jeg har prøvd å snakke med han, men han bare synes det er gøy. Han er psykopat.

Endret av chri-ot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bortsett fra en velplassert knyttneve midt mellom øynene til "Ola" og et oppsigelse av venneforhold, så ville jeg ikke pønsket på så mye mer som hevn.

 

En "psykopat" som latterligjør kompisen sin er ikke mye til venn og ha spør du meg.

Nettopp, men jeg vil ikke ty til vold. Jeg har tenkt på ting som å slette hardisken på PS3 osv... :w00t:

 

Det er ganske vansklig å si opp venne forholdet helt fordi han henger også med mine andre venner :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bortsett fra en velplassert knyttneve midt mellom øynene til "Ola" og et oppsigelse av venneforhold, så ville jeg ikke pønsket på så mye mer som hevn.

 

En "psykopat" som latterligjør kompisen sin er ikke mye til venn og ha spør du meg.

Nettopp, men jeg vil ikke ty til vold. Jeg har tenkt på ting som å slette hardisken på PS3 osv... :w00t:

 

Det er ganske vansklig å si opp venne forholdet helt fordi han henger også med mine andre venner :(

Nå vet ikke jeg hvor "såret" du ble av den situasjonen. Mulig du også tok det som en "spøk" og lo litt av det?

Altså slik at det ble en slags vennskapelig tullegreie liksom?

 

Hvis dette er tillfelle, så kan det passe seg å tulle litt tilbake, men hvis kompisen din faktisk gjorde deg ille til mote og skaffer seg venner på din bekostning, så synes jeg du skal la vær og ta igjen. (Bortsett fra å gi han en velrettet knyttneve som en avsluttning)

 

Siden vennen din er "psykopat" så ville jeg kanskje vurdert min fremferd angående en hevn. Brått så er det du som sitter igjen som "taperen" for andre gang med blått øye.

Lenke til kommentar

 

Nå vet ikke jeg hvor "såret" du ble av den situasjonen. Mulig du også tok det som en "spøk" og lo litt av det?

Altså slik at det ble en slags vennskapelig tullegreie liksom?

 

Hvis dette er tillfelle, så kan det passe seg å tulle litt tilbake, men hvis kompisen din faktisk gjorde deg ille til mote og skaffer seg venner på din bekostning, så synes jeg du skal la vær og ta igjen. (Bortsett fra å gi han en velrettet knyttneve som en avsluttning)

 

Siden vennen din er "psykopat" så ville jeg kanskje vurdert min fremferd angående en hevn. Brått så er det du som sitter igjen som "taperen" for andre gang med blått øye.

Jeg ble utrolig såret, men prøvde å ikke vise det for mye. Jeg fikk ikke sove natten før vi skulle møtes, og jeg fikk heller ikke sove nettene etter at jeg fikk den meldigna. Dog gråt jeg aldri, ble mest at jeg lå å tenkte. Spesielt på hvordan jeg skal takle denne vennen..

 

Når det gjelder hevn er jeg ikke redd fysisk, med tanke på at han aldri har drevet idrett av noe slag, mens jeg har drevet med idretter siden jeg var veldig ung. For å si det på en annen måte, han eier verken muskler eller kondis :whistle: Jeg er liksom mer redd for konsekvensene av et slag (men, dersom jeg kunne få han til å slå først :devil: ).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

hmm god idee :cool: Det som er litt komisk er at jeg muligens kommer i klasse med henne nå etter sommeren. :ermm:

 

Hvorfor er det komisk? Det er din mulighet. Ta den!

Lenke til kommentar

hmm god idee :cool: Det som er litt komisk er at jeg muligens kommer i klasse med henne nå etter sommeren. :ermm:

 

Hvorfor er det komisk? Det er din mulighet. Ta den!

Dersom vi kommer i samme klasse vurderer jeg å ta henne til siden og si(la oss kalle en felles venn av meg og "Ola" Olaf): "Du Kari, Olaf har fortalt meg masse som Ola har drevet og sagt til deg? Er det sant?"

 

Høres dette bare kleint ut, eller kan det fungere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Dersom vi kommer i samme klasse vurderer jeg å ta henne til siden og si(la oss kalle en felles venn av meg og "Ola" Olaf): "Du Kari, Olaf har fortalt meg masse som Ola har drevet og sagt til deg? Er det sant?"

 

Høres dette bare kleint ut, eller kan det fungere?

 

På ingen måte noe kleint i det. Jeg tror hun vil forstå deg om du forteller det slik du har opplevd situasjonen. Forhåpentligvis kan dere gå tilbake til et normalt forhold igjen, og etterhvert bli noe mer.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

 

Nå vet ikke jeg hvor "såret" du ble av den situasjonen. Mulig du også tok det som en "spøk" og lo litt av det?

Altså slik at det ble en slags vennskapelig tullegreie liksom?

 

Hvis dette er tillfelle, så kan det passe seg å tulle litt tilbake, men hvis kompisen din faktisk gjorde deg ille til mote og skaffer seg venner på din bekostning, så synes jeg du skal la vær og ta igjen. (Bortsett fra å gi han en velrettet knyttneve som en avsluttning)

 

Siden vennen din er "psykopat" så ville jeg kanskje vurdert min fremferd angående en hevn. Brått så er det du som sitter igjen som "taperen" for andre gang med blått øye.

Jeg ble utrolig såret, men prøvde å ikke vise det for mye. Jeg fikk ikke sove natten før vi skulle møtes, og jeg fikk heller ikke sove nettene etter at jeg fikk den meldigna. Dog gråt jeg aldri, ble mest at jeg lå å tenkte. Spesielt på hvordan jeg skal takle denne vennen..

 

Når det gjelder hevn er jeg ikke redd fysisk, med tanke på at han aldri har drevet idrett av noe slag, mens jeg har drevet med idretter siden jeg var veldig ung. For å si det på en annen måte, han eier verken muskler eller kondis :whistle: Jeg er liksom mer redd for konsekvensene av et slag (men, dersom jeg kunne få han til å slå først :devil: ).

Hvis du ble så såret som sier, så ville jeg ikke gjort annet enn å brutt kontakten med han. Kan ikke engang forstå hvorfor du tenker på noe så platt som å slette ting PS3'en hans. Hva godt kommer det ut av det?

 

Du bare driter deg ut hvis du drar denne saken lenger på den måten.

 

Ignorer han og kvitt deg med hele vennskapet. Det vil plage han mer rent psykisk enn at du tar igjen på samme barnslige måte som han gjorde med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei

 

Noen som har tips til hevn? eller andre muligheter. Fordi jeg har prøvd å snakke med han, men han bare synes det er gøy. Han er psykopat.

 

Fyrn e ikke psykopat. han "ola" e bare vældi umoden. Dette var nokk alt for morsomt for han.

 

(har gjort dette slev når jeg var yngre:) woho)

 

fint dere er venner da:)

Lenke til kommentar

 

Fyrn e ikke psykopat. han "ola" e bare vældi umoden. Dette var nokk alt for morsomt for han.

 

(har gjort dette slev når jeg var yngre:) woho)

 

fint dere er venner da:)

 

Han er ikke 100% psykopat, men han har psykopatiske trekk, noe som stemmer veldig med tanke på at han bl.a har lese og skrive vansker. Ofte når man har en ting har man også litt av annen ting(Noe som en Psykolog jeg kjenner fortalte meg når jeg spurte hennne om pyskopater);)

Lenke til kommentar

 

Fyrn e ikke psykopat. han "ola" e bare vældi umoden. Dette var nokk alt for morsomt for han.

 

(har gjort dette slev når jeg var yngre:) woho)

 

fint dere er venner da:)

 

Han er ikke 100% psykopat, men han har psykopatiske trekk, noe som stemmer veldig med tanke på at han bl.a har lese og skrive vansker. Ofte når man har en ting har man også litt av annen ting(Noe som en Psykolog jeg kjenner fortalte meg når jeg spurte hennne om pyskopater);)

Så det du sier er egentlig at han er en puslete type uten muskler, som har psykopatiske trekk og lese/skrive vansker?

 

I tillegg til dette så "kjører" han over deg ved å regelrett mobbe deg og eller drite deg ut, samt at det virker som om han fullstendig driter i dine føleser...

 

Kan mindreverdighetskompleks være en beskrivelse som passer bedre tro?

 

Dette høres uansett ut som en fyr jeg ikke ville hatt videre kontakt med.

Lenke til kommentar

Bjerknez: noen liker å bli kontrollert.

 

NO OFFENZE!

 

Uansett. humanmerrit.com er en fin side. i tillegg kan du gå på personalitycafe, hvor du finner mye informasjon om hvordan tilstand mennesker er i.

 

Selv så ble jeg en ufølsom psykopat med tanker om en positiv framtid og høye familieverdier (noe som ikke passer inn), men les litt gjennom de forskjellige forskningene før du kan kalle en person psykopat. For en psykopat ville egentlig ikke dette med å bry seg på denne måte vært en "option". siden de ikke har samme "følelser" som vi "normale" har.

Lenke til kommentar

Bjerknez: noen liker å bli kontrollert.

 

NO OFFENZE!

 

Uansett. humanmerrit.com er en fin side. i tillegg kan du gå på personalitycafe, hvor du finner mye informasjon om hvordan tilstand mennesker er i.

 

Selv så ble jeg en ufølsom psykopat med tanker om en positiv framtid og høye familieverdier (noe som ikke passer inn), men les litt gjennom de forskjellige forskningene før du kan kalle en person psykopat. For en psykopat ville egentlig ikke dette med å bry seg på denne måte vært en "option". siden de ikke har samme "følelser" som vi "normale" har.

Nå er det ikke jeg som kaller han psykopat. Jeg bare siterer det TS selv skriver. Men det var kanskje ikke meg det var rettet til? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...